Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شهر خودرو در دیدار معوقه خود از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، روز جمعه ۲۴ آبان میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، تیم فوتبال شهر خودرو در دیدار معوقه خود از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، روز جمعه 24 آبان میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرو هم اگر بتواند در این بازی حساس سه امتیاز را کسب کند، با اختلاف یک امتیاز می‌تواند در صدر جدول قرار بگیرد و گام مهمی برای قهرمانی در این فصل بردارد.

این در حالی است که چهار بازیکن گل‌گهر مصدوم هستند. مهرداد بایرامی، حسام پورهاشم، علی ابراهیمی و محسن طرحانی، بازیکنان مصدوم گل‌گهر هستند که برای حضور در این بازی وضعیت مبهمی دارند و در اختیار کادر پزشکی قرار گرفته‌اند. پزشکان گل‌گهر در تلاش هستند تا این بازیکنان را به بازی روز جمعه برسانند.

شهر خودرو در بازی قبلی خود توانست با گل دقیقه 78 حسین مهربان دروازه پارس جنوبی را باز کند تا شهر خودرو سه امتیاز این مسابقه خانگی را از آن خود کند و امیدوار باشد با کسب سه امتیاز از بازی معوقه خود با گل گهر سیرجان صدرنشین لیگ برتر باشد.

برتری شاگردان گل محمدی مقابل کمالوند؛ شهر خودرو مهیای حضور در صدر جدول شدلیگ برتر فوتبال| شهر خودرو با شکست پارس جنوبی به صدر جدول نزدیک شد/ سقوط یک پله‌ای استقلال و پرسپولیسحاشیه دیدار شهر خودرو-پارس جنوبی|تاج؛ مهمان ویژه ورزشگاه امام رضا(ع)؛ تداوم برتری شهر خودرو

شهر خودرو برای تحقق این مهم تمامی ابزارهای ممکن را در اختیار دارد و مهم‌تر از همه اینکه تماشاگران مشهدی نیز در این دیدار کنار شاگردان گل‌محمدی هستند تا بتوانند سه امتیاز حساس، مهم و حیاتی را برابر گل گهر سیرجان کسب کنند.

اما گل‌گهر با 5 امتیاز وضعیت متفاوتی نسبت به شهر خودرو  دارد و در رده 15 جدول قرار گرفته است و امیدوار است که بتواند حداقل امتیاز را از این بازی بگیرد.

دیدار دو تیم شهر خودرو مشهد و گل گهرسیرجان از هفته هشتم لیگ برتر به دلیل میزبانی و پذیرایی ورزشگاه امام رضا (ع)، از زائران پیاده امام رضا (ع) در هفته پایانی ماه صفر و استفاده این عاشقان ولایت از این مجموعه، به جای روز جمعه 3 آبان به روز جمعه 24آبان 98 ساعت 15:45در ورزشگاه امام رضا (ع) موکول شد.

انتهای پیام/281/ز

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان فوتبال هلند مشخص شد

تیم فوتبال آیندهوون در حالی که ۲ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر هلند باقی مانده است عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

دیگر خبرها

  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید