Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از وجود ۱۴۰‌ دوربین نظارتی و پلاک‌خوان در کرج خبر داد و گفت: در صدد هستیم برای بهبود وضعیت ترافیکی، چهار سامانه ثبت تخلف سرعت راه‌اندازی کنیم.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، محمد حاجی‌جعفری اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان و نظارتی و سه دستگاه تابلو پیام متغیر خبری BMS به صورت شبانه روزی در مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۷۰ مورد از این دوربین‌ها نظارتی هستند، افزود: این دوربین‌ها در اختیار پلیس راهور قرار دارد؛ تخلفات رانندگی توسط این دوربین ها ثبت و با ارسال پیامک به رانندگان متخلف اطلاع‌ داده می‌شود.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج با اشاره به وجود ۷۰ دستگاه دوربین پلاک خوان در کرج، تصریح کرد: این دوربین‌ها در محدوده طرح زوج و فرد نصب شده است.

حاجی جعفری ادامه داد: با فعال شدن ثبت کد تخلفات این‌ دوربین‌ها، میزان آلایندگی خودروها کنترل می‌شود و خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند، اعمال قانون می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری کرج در نظر دارد یک دستگاه خودرو پلاک خوان سیار و چهار سامانه ثبت تخلف سرعت را در شهر کرج راه اندازی کند تا شاهد کاهش حوادث شهری باشیم.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج گفت: در نظر داریم مبادی ورودی کرج را به دوربین های پلاک خوان مجهز کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترافیک کرج کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

جعفری زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با شورای ترافیک شهرستان بم گفت: رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان بم همواره دغدغه مسئولان شهرستان بوده است و طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است با این وجود هنوز هم شاهد تصادفات منجر به مرگ در این نقاط هستیم و تمام تلاش ما بر کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان است. 

وی افزود: ضرورت توجه به رفع نقاط حادثه خیز بلوار خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به دلیل واقع شدن در کردیدر شمال به جنوب و قرارگرفتن مدارس و ادارات حول این محور حائز اهمیت است؛ اما آنچنان که باید تاکنون به این مسیر توجه نشده است.   

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تاکید بر اهمیت کاهش حوادث منجر به مرگ بیان داشت: نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت و ایجاد سرعتگاه‌ها مطابق با دستورالعمل‌های مصوب می‌تواند موجبات کنترل سرعت و کاهش تصادفات در این مسیر را به دنبال داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مصوبات این جلسه طی یک ماه آینده، طرح آرام سازی مسیر عملیاتی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟