Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطفی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۷۵۳ فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان به صورت جهیزیه کالا و کارت هدیه ازدواج به دختران و پسران مددجو پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر صبح چهارشنبه (22 آبان) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم کمیته امداد به عنوان یک نهاد اجتماعی تامین بخشی از هزینه ازدواج فرزندان خانوارهای تحت حمایت با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لطفی با اشاره به برنامه این نهاد برای تامین بخشی ازهزینه‌های ازدواج جوانان مددجو بیان کرد: افراد بهره مند شده از کمک هزینه خدمات ازدواج شامل نوعروسان تحت حمایت و نیازمند، زنان سرپرست خانوار و همچنین پسران خانوار مددجو تحت حمایت است.

 

وی در ادامه افزود: کمیته امداد به نوعروسان و بانوان با ازدواج مجدد، جهیزیه و یا کمک هزینه خرید جهیزیه و به پسران تحت حمایت هدیه ازدواج پرداخت می‌کند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر خاطر نشان کرد: بخشی از هزینه های تامین خدمات ازدواج جوانان مددجو از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار تهیه و در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد.

 

لطفی با اشاره به خدمات ارائه شده ازدواج به جوانان مدجو در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۷۵۳ فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان به صورت جهیزیه کالا و کارت هدیه ازدواج به دختران و پسران مددجو پرداخت شده است.

 

وی در توضیح بیشتر توزیع این هدایای ازدواج افزود: ۲۴۱ فقره جهیزیه کالا به ارزش هر فقره شش میلیون تومان و تعداد ۳۱۲ فقره جهیزیه نقدی به دختران نوعروس مددجو و تعداد ۲۰۰ بن کارت کالایی به ارزش هر فقره سه میلیون تومان به عنوان هدیه داماد به پسران تحت حمایت پرداخت شده است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت اصفهان هفته کتاب و کتابخوانی کانون های مساجد خبرگزاری شبستان اردبیل شیراز کمک هزینه ازدواج مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی