Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بازیکنان تیم ملی انگلستان از تصمیم گرت ساوتگیت سرمربی سه شیرها برای کنار گذاشتن رحیم استرلینگ بعد از درگیری او  با جو گومزدر کمپ تمرینی شوکه شده اند.
به گزارش آریا، درگیری روز دوشنبه رحیم استرلینگ و جو گومز در سنت جورج پارک تنها یک روز بعد از رد و بدل شدن کلماتی خصمانه میان این دو در جریان جدال بزرگ لیگ برتر به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو گومز که در دقیقه 87 دیدار لیورپول-منچسترسیتی و در شرایطی که لیورپول با نتیجه 3-1 از حریف پیش بود به جای محمد صلاح به میدان آمد، تنها لحظاتی بعد از ورود به زمین با خطایی استرلینگ را متوقف کرد و با یک شیطنت، آغاز جریان بازی توسط سیتیزن ها را به تاخیر انداخت. تاخیری که به مذاق استرلینگ خوش نیامد و موجب درگیری کلامی میان دو بازیکن شد. اما این درگیری در آنفیلد خاتمه نیافت و دو بازیکن تنها چند ساعت بعد و در حین ملاقات در کمپ تمرینی، از خجالت هم درآمدند. در حین ورود استرلینگ به سالن غذاخوری، او با چهره گومز و چندتن دیگر از بازیکنان تیم ملی مواجه شده که در حال خندیدن به او هستند. در ادامه استرلینگ خطاب به گومز می‌گوید: "فکر می‌کنی اکنون مرد بزرگی هستی." در ادامه استرلینگ تلاش می‌کند به گردن گومز چنگ بزند و در صحنه ای که با بهت دیگر بازیکنان همراه بوده، خراشی هم زیر چشم راست گومز ایجاد می‌شود. این صحنه از آن جهت شوکه کننده بوده که دو بازیکن بعد از پایان مسابقه آنفیلد با یکدیگر دست داده و به نظر همه چیز را فراموش کرده بودند.
در نهایت در ساعات پایانی دوشنبه اتحادیه فوتبال انگلیس با صدور بیانیه ای، اعلام کرد رحیم استرلینگ در بازی روز پنجشنبه تیم ملی برابر مونته‌نگرو حضور نخواهد داشت. ساوتگیت در این خصوص می‌گوید: یکی از بزرگترین چالش های ما جدا کردن رقابت های باشگاهی از عرصه ملی است. متاسفانه احساسات پیرامون بازی شب گذشته همچنان تازه بود. حس می‌کنم بهترین تصمیم برای تیم همان تصمیمی است که اتخاذ شد. اکنون که این تصمیم مورد موافقت دیگر اعضا هم قرار گرفته باید بر روی بازی پنجشنبه متمرکز شد.
با این وجود، شنیده شده استرلینگ رسما بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کرده و سایر بازیکنان نیز تمایل داشته اند این مسائل درون اردویی به بیرون درز نکند، هرچند این اتفاق عملا رخ نداده است. در این بین باید از نقش واسطه ای جوردن هندرسون نیز یاد کرد. کاپیتان لیورپول که به دلیل محرومیت در مقابل مونته‌نگرو حضور نخواهد داشت، داوطلبانه به سنت جورج پارک آمده تا با هر دو بازیکن صحبت کرده و آن ها را آشتی دهد. رحیم استرلینگ در نخستین ساعات سه شنبه با انتشار متنی در اینستاگرام گفت:
ما در ورزشی حضور داریم که احساسات در آن به بالاترین سطح می‌رسد و آن قدر مرد هستم که اذعان کنم بعضی وقت ها، احساسات بر من غلبه می‌کنند. جو و من مکالمه ای داشتیم، مسائل را حل کردیم و از روی آن عبور کردیم. اکنون بیایید بر روی بازی پنجشنبه متمرکز شویم.
تصمیم ساوتگیت واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است. گری نویل از این تصمیم دفاع کرده و در سمت مقابل ریو فردیناند این تصمیم ساوتگیت را زیر سوال برده است.
اما از این دست درگیری ها در دنیای فوتبال اتفاق جدید محسوب نمی شود. در ژانویه 2013 زمانی که ماریو بالوتلی بازیکن منچسترسیتی بود تصاویری از درگیری فیزیکی او با روبرتو مانچینی سرمربی این تیم در جلسه تمرینی سیتی منتشر شد که ظاهرا علت آن تکلی بود که بالوتلی روی پای اسکات سینکلر رفته بود.
در جریان حضور تیم ملی ایرلند در جام جهانی 2002، درگیری بین روی کین ستاره اصلی ایرلندی‌ها با سرمربی‌شان میک مک‌کارتی که باعث خروج کین از اردوی تیم ملی شد، عملا بر حضور ایرلند در جام جهانی سایه انداخت و ناکامی این تیم را قطعی کرد.
در جریان تمرینات پیش‌فصل رئال مادرید در سال 2006، توماس گراوسن بازیکن دانمارکی رئال و روبینیو ستاره برزیلی این تیم ظاهرا به دلیل تکل خشنی که گراوسن روی پای روبینیو رفته بود و واکنش شدید روبینیو با هم درگیر شدند و به سوی یکدیگر مشت پرتاب کردند.
شورش بازیکنان فرانسه در جام جهانی 2010 در دنیای فوتبال اتفاقی بسیار مشهور است. یکی از مهمترین اتفاقات این شورش بازیکنان، درگیری پاتریس اورا با مربی بدنسازی فرانسه و سپس درگیری شدید او با ریموند دومنک سرمربی فرانسه بود. پیش از بازی با آفریقای جنوبی میزبان، زمانی که بازیکنان فرانسه حاضر به تمرین نبودند درگیری اورا با دومنک و مربی بدنساز فرانسه بسیار خبرساز شد.
مورینیو و پوگبا چندین ماه بود که رابطه پرتنشی داشتند و پوگبا از این ناراحت بود که بازوبند کاپیتانی او به ناحق از دستش گرفته شده است. زمانی که پوگبا یک پست اینستاگرامی جنجالی منتشر کرد که مورینیو را به شدت عصبانی کرد در تمرین بعدی دوربین‌ها تصاویری ضبط کردند که از درگیری لفظی مورینیو با پوگبا خبر می‌داد. مورینیو البته سه ماه بعد از یونایتد اخراج شد.
زمانی که آنتونیو کونته سرمربی چلسی بود و دیگو کاستا در این تیم بازی می‌کرد تنش بین آنها در بالاترین سطح ممکن قرار داشت. دیگو کاستا سرانجام به دلیل اختلاف با یکی از مربیان بدنسازی چلسی بر سر موضوع مصدومیتش با او درگیری فیزیکی پیدا کرد و حاضر نشد با بقیه بازیکنان تیم تمرین کند و کونته هم در پاسخ نام او را از فهرست تیمش خط زد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درگیری های ادامه دار باشگاه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم

امشب رئال مادرید کادیز را برد تا با شگست بارسلونا در خانه ژیرونا، قهرمانی شماره 36 خود در لالیگا را مسجل کند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید