Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی جشن روز ملی و هفته پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دوازدهمین سالگرد گرامیداشت روز و هفته ملی پارالمپیک به دلیل تقاران با ایام آخر ماه صفر با یک ماه تاخیر از ۱۶ تا ۲۲ آبان ۹۸ در سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در آخرین روز این هفته، امروز چهارشنبه، ۲۲ آبان طی مراسمی در محل سالن اجتماعات شهید نشاط بهزیستی کرمان از مقام آوران، قهرمانان و ورزشکاران دارای معلولیت تجلیل و قدردانی شد.

پاریزی تصریح کرد: این مراسم به همت هیئت جانبازان و معلولین، حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و بهزیستی کرمان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از استعدادسنجی ۳۰ نفر از افرادی که شانس سهمیه در پارالمپیک دارند، طی امسال خبر داد و بیان داشت: پیش بینی می‌کنیم امسال ۸ نفر از استان کرمان کسب سهیمه داشته باشیم.

پاریزی افزود: تمام تلاشمان این است، امسال افراد بیشتری نسبت به دور قبلی از استان کرمان، کسب سهمیه داشته باشند.

در پایان این جشن که با اجرای برنامه‌هایی از مراکز خیریه رعد، مرکز اُتیسم امام علی (ع) و انجمن فرشتگان کارمانیا همراه بود، از ورزشکازان ملی پوش کرمانی و قهرمانانی که در طول سال گذشته برای دیار کریمان افتخارآفرینی کردند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ب

جشن روز ملی و هفته پارالمپیک در کرمان به روایت تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • گرامیداشت روز معلم
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!