Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@00:10:27 GMT

استادیوم 15 هزار نفری ارومیه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۳۷۵۷

استادیوم 15 هزار نفری ارومیه افتتاح می‌شود

با تحقق قولی که وزیر ورزش و جوانان به دکتر روحانی داده بود، استادیوم 15 هزار نفری ارومیه فردا با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، استادیوم 15 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید باکری استان آذربایجان غربی، فردا پنج شنبه 23 آبان ماه با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلنگ ساخت استادیوم 8 هکتاری که در مجموعه ای به وسعت 12 هکتار بنا شده است سال 1383 بر زمین نهاده اما تکمیل آن به علت کمبود منابع و تغییر پیمانکار 15 سال به تعویق افتاد.

تماشای بازی های فوتبال در خانه پدری  که آرزوی دیرینه مردم میهمان نواز ارومیه است فردا با عملی شدن قولی که وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تسریع افتتاح این استادیوم، برآورده می شود و آذربایجان می تواند پذیرای مسابقات فوتبال لیگ برتر نیز باشد.

بهره برداری از استادیوم شهید باکری گامی مهم برای نیل به افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان آذربایجان غربی به 70سانتی متر مربع برای هر فرد است.

زمین چمن مصنوعی این استادیوم که 15 هزار نفر تماشاگر قادرند با نشستن بر روی سکوهای اطراف آن  به تماشای بازی ها در آن بنشینند با دکل های 200 لوکس روشن می شود.

این استادیوم 8 هکتاری در مجموعه ای به مساحت 12 هکتار بنا شده که پارکینگ های غربی و شرقی آن با گنجایش366 خودرو فردا به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: سفر یک روزه «وزیر ورزش و جوانان » به خراسان جنوبی افتتاح ورزشگاه شهدای نوشهر با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی رییس جمهوری فوتبال معاون اول وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است