Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر هراتیان در حاشیه مراسم فوتبال کلینیک گفت: فوتبال کلینیک فقط درباره مسائل پزشکی نیست و شامل بخش‌های مختلفی همچون مدیریت، مربیگری، بازیکنان، داوران، فوتبال پایه، مسئولیت‌های اجتماعی و زنان می‌شود.

دکتر زهره هراتیان رئیس و بنیان گذار فوتبال کلینیک در حاشیه برگزاری سومین همایش فوتبال کلینیک با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفت و گو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال کلینیک فقط شامل مسائل پزشکی نمی شود

او افزود: همایش فوتبال کلینیک فقط محدود به مسائل پزشکی نمی‌شود. از سه سال پیش تصمیم گرفتیم همایش فوتبال کلینیک در کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوب شود و سر اسم این همایش اختلاف نظر‌هایی وجود داشت و بیشتر اعضا معتقد بودند که کلینیک یعنی مسائل پزشکی  اما در نشست ۳۰ دقیقه‌ای که برگزار کردیم، توضیح دادیم که کلینیک فقط مسائل پزشکی نیست و شامل بخش‌های مختلفی همچون مدیریت، مربیگری، بازیکنان، داوران، فوتبال پایه، مسئولیت‌های اجتماعی و زنان می‌شود. در AFC مصوب شد که فوتبال کلینیک با بخش‌های مختلف آن برگزار شود و مسائل پزشکی  تنها یک بخش از آن است.

بیشتر بخوانید: محمودزاده: همایش فوتبال کلینیک می‌تواند در آینده اثر گذار باشد/ تیم‌های خاطی لیگ یک جریمه شدند

AFC و FiFA از فوتبال کلینیک دفاع کردند

هراتیان ادامه داد: فوتبال کلینیک در این ۳ سال به سختی برگزار شد زیرا جا انداختن آن در ایران کار بسیار سختی بود، اما AFC و FiFA از فوتبال کلینیک کاملا دفاع کردند و هدف هم مشخص بود. آسیا کنگره‌ای که روی تمام بخش‌های فوتبال اشراف داشته باشد ندارد. میزبانی و  دبیرخانه دائمی کنگره به ایران تعلق گرفت و قرار شد در صورتی که میزبانی به کشور دیگری منتقل شود دبیرخانه همچنان برای ایران باشد. هر سال در زمان فیفا دی که باشگاه‌ها تعطیل هستند این همایش برگزار می‌شود و تنها تصمیمی که می‌گیریم این است که کدام کلینیک‌ها باشند.  

از استراماچونی تشکر می کنم

عضو کمیته پزشکی فیفا بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما این بود که گفتیم هر سال کنگره باید یک پیام داشته باشد و پیام هر سال را بر اساس موضوعی که معضل فوتبال جهان است انتخاب می‌کنیم و می‌توانیم پیام هر سال را به مسائل اقتصادی و اجتماعی ربط دهیم. پیام امسال همایش فوتبال کلینیک "امید و زندگی" است. چیزی که آسیا و تمام دنیا به آن نیاز دارد و نیاز داریم که یک بازیکن یا مربی محبوب سفیر این پیام باشد. امسال برخی از بچه‌های بد سرپرست که به فوتبال علاقه داشتند را به این همایش آوردیم تا به آن‌ها بگوییم که حواسمان به آن‌ها هست. می‌خواستیم این پیام را به این کودکان منتقل کنیم که شخصی مانند استراماچونی هم دغدغه آن‌ها را دارد تا بدانند که اگر کار می‌کنند یا درس می‌خوانند آینده آن‌ها برای ما مهم است. از آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تشکر می‌کنم که در این مراسم شرکت کرد و پذیرفت که سفیر این پیام باشد.

بیشتر بخوانید: استراماچونی: هنوز با فتحی صحبت نکرده‌ام/ اعتراض من در راستای کمک به استقلال است

فوتبال کلینیک مکانی برای تعامل میان دانشگاه و فوتبال است

او گفت: این که گفته می‌شود دانشگاه فقط علم است و فوتبال صرفا یک اجرا به شمار می‌رود، کاملا نادرست است و این صحبت را به عنوان کسی که بُرد علمی دارد و می‌تواند استاد دانشگاه باشد، مطرح می‌کنم. فوتبال خودش دانشگاه است. استاد دانشگاه می‌تواند مشکلات فوتبال در اجرا را بررسی کند و فوتبالی‌ها می‌توانند از علم دانشگاه استفاده کنند. کنگره فوتبال کلینیک برای نخستین بار در  دانشگاه برگزار شد که یک پیشرفت بود و ما توانستیم دانشگاه را دخیل کنیم. اگر تا پیش از این جایی برای ارتباط فوتبال و دانشگاه نبود و نمی‌توانستیم زبان همدیگر را بفهمیم، حالا فوتبال کلینیک جایی است که می‌توانیم با یکدیگر تعامل کنیم، زیرا اساتید دانشگاهی و مربیان بزرگ در این کنگره حضور دارند.

بیشتر بخوانید: همایش بین المللی فوتبال کلینیک برگزار شد

فوتبال کلینیک تا چند سال آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت

هراتیان اظهار داشت: اگر فوتبال کلینیک به همین صورت ادامه پیدا کند، این همایش  تا چند سال آینده حرف‌های زیادی در آسیا  برای گفتن خواهد داشت. امروز داتو وینزور جان، دبیرکل AFC پیام تصویری فرستاد و در آخر پیامش گفت برای او افتخار است که از فدراسیون فوتبال و ایفمارک تشکر کند. او از ایفمارک نام برد، زیرا ایفمارک و فدراسیون مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل هستند و فدراسیون فوتبال به تنهایی نمی‌تواند متولی این خانواده باشد. یک خانواده بخش‌های مختلفی دارد و هر کدام از آن‌ها مسئولیت‌هایی برعهده دارند و باید بتوانند به خوبی وظایفشان را ایفا کنند و خوشبتانه ما توانستیم وظایفمان را به خوبی تقسیم کنیم.  یواخیم لوو در سال ۲۰۱۴ و پس از قهرمانی آلمان در جام جهانی از یک تیم بیرون زمین نام برد و ما همان تیم بیرون زمین هستیم.

بیشتر بخوانید: حضور جباری در کنگره فوتبال کلینیک

تعامل بسیار خوبی میان ایفمارک و تیم های ملی برقرار است

دکتر هراتیان در خصوص روابط ایفمارک و تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: تمام بازیکنان تیم ملی در تمام رده‌های سنی ازخدمات ایفمارک استفاده می‌کنند. ما نیز سعی می‌کنیم به ان‌ها کمک کنیم و در حال حاضر تعامل بسیار خوبی وجود دارد.

از دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت اعتمادش تشکر می کنم

عضو کمیته پزشکی فیفا درباره سمت جدیدش در AFC گفت: AFC برخی کارگروه‌هایی دارد و برای پیش بردن کار‌های این گروه ها، افرادی را انتخاب می‌کند که براساس دانش‌ها و توانمندی هایشان بتوانند به بهترین شکل کار‌ها را پیش ببرند. اساس کار کمیته صدور معافیت درمانی که عضو آن شدم، کنترل دوپینگ است. وقتی بازیکنی بخواهد از یک داروی ممنوعه استفاده کند، درخواستش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌فرستد و یک کارگروه مسئول بررسی این هستند که آیا چنین دارویی به منزله دوپینگ است و اساسا چنین درخواستی قابل تایید است یا خیر. از وینزورجان تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من را به عضویت در این کارگروه منصوب کرد.

اولویت هر مربیان تیمش است و این موضوع را به خوبی درک می کنم

او در واکنش به میهمانان حاضر در این مراسم عنوان کرد: کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ابتدا گفته بود که در مراسم شرکت می‌کند. از مربیان هیچ انتظاری ندارم که حتما در این مراسم شرکت کند، زیرا همسر خودم مربی است و به خوبی می‌دانم که اولویت هر مربی تیمش است. مجید جلالی در همایش امروز شرکت خواهد کرد و یک مربی بدنساز به نام بنیتز یک کارگاه برگزار خواهند کرد که سرفصل‌های فوق العاده دارد و در آن شیوه‌های نوین بدنسازی را تشریح خواهد کرد. این کارگاه یک فرصت مناسب برای بدنسازان تیم‌های لیگ برتری است. همچنین مدیران عامل باشگاه‌ها در این همایش سخنرانی خواهند کرد. قلعه نویی تا روز دوشنبه مشغول چک کردن سر فصل هایش بود و خیلی متاسف شدم از این که خبر بیماری او را شنیدم. البته او هنوز به ما اعلام نکرده که نمی‌تواند در همایش شرکت کند اما سلامتی او برای ما مهم‌تر است و همین که برای سخنرانی درباره مربیگری و چالش‌های آن اعلام آمادگی کرد، برای ما افتخار بود.

استراماچونی گفت برایش افتخار است در مراسمی که کودکان کار هستند، شرکت کند

استراماچونی از همان ابتدا که به او گفتم قرار است گروهی از کودکان کار را در این همایش بیاوریم، برخورد بسیار عالی داشت و اعلام کرد برایش افتخار است که در این همایش شرکت کند. حضور استراماچونی و هیچ میهمان دیگری هیچ هزینه‌ای برای ما نداشت. انصاری فرد نیز خیلی سعی کرد کالدرون در این مراسم حضور یابد، اما دغدغه‌های مربیان را درک می‌کنم و این طبیعی است که اولویت مربیان تیم‌های آن‌ها باشد.

انتهای پیام/

اظهارات دکتر هراتیان در حاشیه کنگره فوتبال کلینیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر

رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان از تمهیدات این فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.

طرفداری | فدراسیون فوتبال از نامه رئیس این فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال خبر داد.

در نامه مهدی تاج به کیومرث هاشمی آمده است:

جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان

با سلام

احتراماً به استحضار میرساند،با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاهها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاهها به صورت هوشمند.

همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی ها به انجام خواهد رسید و گزارش ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد .
بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی،باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.
لازم به ذکر است،در بازی های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاهها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند.همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • عکس| تشکر محمدحسین پویانفر از یک کاسب تهرانی
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ