Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@05:57:25 GMT

درگیری لفظی شدید میان نتانیاهو و نماینده عرب پارلمان رژیم اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۶۰۶۲

درگیری لفظی شدید میان نتانیاهو و نماینده عرب پارلمان رژیم اسرائیل

‍‍‍‍‍‍

به گزارش کانال ۲ رژیم صهیونیستی، پس از ورود سرزده نتانیاهو به صحن علنی پارلمان رژیم صهیونیستی برای سخنرانی درباره تشدید اوضاع در نوار غزه، درگیری شدید لفظی میان وی و اعضای عرب پارلمان این رژیم رخ داد.

براساس این گزارش، «احمد الطیبی» یکی از اعضای فهرست مشترک احزاب عرب گفت: نتانیاهو همچنان به دروغ گفتن و تحریک علیه عرب ها و فلسطینی ها برای اهداف سیاسی شخصی خود ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

خبرگزاری «فلسطین الان» به نقل از این رسانه صهیونیستی نوشت که احمد الطیبی و سایر اعضای فهرست مشترک احزاب عرب پارلمان این رژیم پس از انتقاد شدید از نتانیاهو از صحن علنی پارلمان اخراج شدند.

از صبح دیروز (سه شنبه) با حمله پهپادهای رژیم صهیونیستی به ساختمانی در شرق نوار غزه، درگیری ها میان این رژیم و مقاومت شدت گرفت.

ارتش اسرائیل امروز نیز در ادامه حملاتش به نوار غزه  چندین موضع جهاد اسلامی را در نوار غزه هدف قرار داد که در پی آن چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

در همین ارتباط جنبش جهاد اسلامی شهادت "خالد معوض فرج" ۳۸ ساله از فرماندهان این گروه فلسطینی را تایید کرد.

در جریان حملات جدید صهیونیست ها علیه نوار غزه تاکنون ۲۱ فلسطینی از جمله بهاء ابوالعطا  یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین به همراه همسرش به شهادت رسیدند و ده ها فلسطینی دیگر زخمی شدند.

این حملات، با واکنش های شدید منطقه ای از جمله گروه های مختلف فلسطینی، انصار الله یمن، جبهه مردمی تونس و برخی رهبران سیاسی عراق روبه رو شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

برچسب‌ها غزة رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع خبری از تداوم درگیری شدید میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در روستای دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه باختری خبر می‌دهند.

بامداد امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه باختری یورش بردند و با مقاومت مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که این درگیری‌ها در پی محاصره یک خانه در این منطقه از سوی نظامیان صهیونیست به وقوع پیوسته است.

یک منبع وابسته به گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد که مبارزانی که در داخل این خانه با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند از مبارزان قسام هستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز مدعی شدند که افراد محاصره‌شده در این خانه در نوامبر گذشته طی عملیاتی ضدصهیونیستی یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت رسانده‌اند.

همچنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که تک‌تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی شهروندان فلسطینی در دیرالغصون آتش گشوده‌اند.

بنا بر گزارش منابع خبری نظامیان صهیونیست خانه محاصره‌شده در روستای دیرالغصون را ویران کرده‌اند و در حال حاضر در حال تفتیش و بازرسی این خانه تخریب‌شده هستند، اما همزمان خبرهایی از درگیری شدید میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست مخابره می‌شود.

کد خبر 6096119

دیگر خبرها

  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی
  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت