Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منابع آگاه می‎گویند یک جوان اهل منطقه شیعه نشین عوامیه بر اثر شکنجه نیروهای سعودی در زندان منطقه دمام به شهادت رسیده است. تاریخ انتشار: 17:34 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۷۱۱

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ منابع سعودی می‎گویند که جوانی بازداشت شده از اهالی منطقه شیعه نشین عوامیه به نام "حسین عبدالعزیز آل ربح"، بر اثر شکنجه نیروهای زندانی در منطقه دمام جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه اقدامات ضد حقوق بشری و سرکوبگرانه رژیم عربستان، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۵۱ شهروند شیعه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید:

گزارش نیوزویک از وضعیت روزنامه نگاران در عربستان  شکنجه و بازداشت‎های غیرقانونی در عربستان

 

به گزارش کاربران محلی عربستان، از ابتدای سال ۲۰۱۹ تاکنون ۵۱ شهروند شیعه سعودی به دلایل گوناگون به دست نیروهای امنیتی عربستان جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دمام عوامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد

به گزارش خبرنگار مهر، یک جوان چینی تبار به نام «شیائو کایژی» با حضور در دفتر حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهریار و با جاری ساختن شهادتین، به دین مبین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد.

وی در حاشیه این تشرف به خبرنگار مهر گفت: پس از تحقیق و مطالعه درباره دین مبین اسلام و حقانیت مذهب شیعه دین اسلام را انتخاب کردم.

شیائو کایژی به حقانیت مکتب تشیع اشاره و بر آن تاکید کرد.

کد خبر 6095871

دیگر خبرها

  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد
  • آموزش نیروهای واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • مراسم عزاداری‌های خود را در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با ما به اشتراک بگذارید
  • شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر+ عکس
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه