Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ولی نظرپور روز چهارشنبه در آئین معارفه رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال افزود: برای دست‌یابی به این هدف، هم‌اکنون دفتر نمایندگی این شورا در شهرستان‌های استان ایجاد و برنامه‌های تبلیغی در ایام، مناسب‌ها، برگزاری راهپیمای‌ها وحفظ دستاوردهای نظام  ارزشمند نظام اسلامی برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شورا دستگاه اجرایی عریض و طویلی نبوده و امکانات محدودی برای تبلیغ در اختیار دارد،گفت:با توجه به وظیفه اصلی این شورا در هماهنگ کردن تبلیغات در ایام و مناسبت‌ها، گسترش و نحوه فعالیت‌های تبلیغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیزبسته به نوع و نحوه همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی وتبلیغی در مرکز وشهرستان‌های مختلف استان دارد .

او اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد جمعیت جوان و نسل امروزی جامعه با فرهنگ حاکم بر اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آشنایی نداشته و یا آشنایی آن‌ها در حد پایینی است و تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاهش فاصله نسل ها با اجرای برنامه های فرهنگی وتبلیغی برای اشنایی بیشتر نسل امروزی جامعه با نسل گذشته انقلاب در کنار حفظ دینداری مردم ،  پویایی شعار دینی و حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب ونظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های تبلیغی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان از اهداف مهم این شورا در راستایی مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است که برای دسیابی به این هدف انتظار از مسئولان  آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان همکاری لازم با این شورا است .

در این مراسم حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز با بیان اینکه مردم این شهرستان شیفته برنامه‌های مذهبی هستند،افزود: همکاری و همیاری مردم منطقه برای شرکت و اجرای برنامه‌های تبلیغی در  ایام ومناسبت‌ها بیش از حد تصور است.

او اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان عاری از هرگونه خطوط انحرافی دینی ومذهبی بوده و این امر نتیجه تلاش روحانیون منطقه به خصوص آیت‌الله یکتایی امام جمعه فقید این شهر در ترویج شعاعر دینی در  این شهرستان است.

وی با بیان اینکه موج تبلیغات انحرافی دشمن امروزه متمرکز نسل جوان جامعه است، افزود: با توجه به این امر نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای خنثی کردن توطعه ها و دسیسه‌های دشمن نقشی پررنگ و تعیینکننده است.

در این مراسم با تقدیراز حجت‌الاسلام سید محسن محسنی، حجت الاسلام احمد شاد به عنوان رییس جدید شورای تبلیغات اسلامی در این شهرستان معرفی شد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال اردبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد