Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجفی نژاد عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به جایگاه علوم پایه و پژوهش های علمی در تسریع روند توسعه، این رقم صرف خرید وسایل مورد نیاز دانشگاه بخش های پایه خواهد شد که امیدواریم با تخصیص آن شاهد جهش خوبی در به روز رسانی امکانات دانشگاه باشیم.

نجفی نژاد گفت: ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه ای در داخل دانشگاه به همراه تشکیل پارک های کسب و کار از جمله برنامه های دانشگاه در مسیر آماده سازی دانشجویان و دانش آموختگان برای ورود به بازار کسب و کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : باید با تقویت آموزش های این حوزه بستر ورود دانش آموختگان به حوزه تولید را فراهم نماییم.

نجفی نژاد ادامه داد: اگر دانشجویان بدون آمادگی به سراغ بازار و دنیای اقتصاد بروند احتمال شکست آن ها بسیار است که نباید اجازه دهیم این قشر تحصیل کرده به افرادی ورشکسته یا بدهکار بانکی تبدیل شوند.

 نجفی نژاد به تهدیدات طبیعی فراروی استان گلستان اشاره کرد و گفت: جامع نگری مباحث مرتبط به اکوسیستم های طبیعی تنها راهکار کاهش بلایای طبیعی گلستان است.

وی همچنین به پروژه های در دست اجرای این دانشگاه اشاره کرد و افزود : مجموعه در حال ساخت استخر و سونای این مرکز آموزشی با اعتبار بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

بگفته وی این استخر بزرگترین و تنها استخر استاندارد استان است که می تواند از مسابقات ملی و بین المللی میزبانی کند.

 دانشگاه منابع طبیعی گرگان ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد.

برچسب‌ها تجهیزات آزمایشگاهی گلستان دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات آزمایشگاهی گلستان دانشگاه ها تجهیزات آزمایشگاهی گلستان دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست