Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: اینکه برخی مردم نیازمند هستند و توانایی خرید مایحتاج زندگی خود را ندارند زجرم می‌دهد و نمی‌توانم بی‌تفاوت از کنار آن عبور کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ،آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار رئیس تعزیرات حکومتی تهران که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت:سازمان تعزیرات بسیار مهم است و نقش مؤثری در کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط فعلی کشور وظیفه سازمان تعزیرات بیش از گذشته است، عامه مردم به قانون پایبند بوده و عمل می‌کنند ولی برخی افراد  سودجو در کشور به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: برخی افراد سودجو در کشور تنها به فکر خودشان هستند و با سوءاستفاده برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند، باید کشور به‌گونه‌ای اداره شود که مردم گرسنه نمانده و مشکلات کشور رفع شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد:نمی‌خواهم بگویم که تحریم اثری ندارد ولی این‌گونه نیست که همه مشکلات را سر تحریم بشکنیم، وزیران دولت در دفتر ما حضور پیدا کردند و نسبت به رفع مشکلات جامعه به آن‌ها تذکر دادیم ولی گاهی توجهی نمی‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه از مسئولان تقاضا می‌کنیم به مشکلات مردم توجه کنند،عنوان کرد: گزارش‌هایی به بنده رسیده که واقعاً تأسف‌برانگیز است، برخی مردم نمی‌توانند شیر برای نوزاد خود تهیه کنند و واقعاً دل انسان می‌سوزد و زجرآور است.

وی خاطرنشان کرد:اینکه برخی مردم نیازمند هستند و توانایی خرید مایحتاج زندگی خود را نداشته و گرسنه هستند زجرمان می‌دهد و نمی‌توانم بی‌تفاوت از کنار آن عبور کنم.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است

به گزارش خبرنگار مهر، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ما است و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌کنند؛ بین آن‌ها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش، موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند.

وی افزود: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قایل باشند. این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور با اشاره به همکاری با کشور پاکستان در حوزه‌های امنیتی اظهار کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظرها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند؛ هم‌چنین توافق‌های خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ان‌شاء الله دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود که در این مرحله، ۴۵ نماینده باید در ۲۲ حوزه انتخاب شوند.

وی افزود: در ۸ حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وحیدی ادامه داد: انتخابات در تمام حوزه‌هایی که بیش از دو نماینده مجلس در دور دوم دارند که هنوز انتخاب نشده‌اند، به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وزیر کشور همچنین درباره آموزش‌های مورد نظر به مردم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صداوسیما و سایر مراکز اطلاع‌رسانی ارایه خواهد شد؛ ضمن آنکه در دوره قبل که در چند حوزه، الکترونیکی برگزار کردیم، بسیار موفقیت‌آمیز بود.

وحیدی با اشاره به زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس گفت: تبلیغات نمایندگان از یک هفته قبل از شروع دور دوم انجام خواهد شد؛ از همه رسانه‌های عزیز کشورمان می‌خواهم، دست‌اندر کار بوده و ضمیمه مناسبی را برای برگزاری مجلس داشته باشند.

کد خبر 6087513

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند