Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد سرور، دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا گفت: اورسجی نایب رئیس فدراسیون جهانی است و به نظرم یک صندلی برای هر کشور کفایت می‎کند. تاریخ انتشار: 20:56 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۷۳۶

محمد سرور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص میزبانی ایران از رقابت‌های کبدی جوانان جهان اظهار داشت: تشکر ویژه از فدراسیون و مسئولان ایران دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم به ایران آمدم و به نظر من این کشور پتانسیل زیادی برای برگزاری مسابقات دارد. امیدوارم دوباره به ایران برای رقابت‎هایی بزرگتر بیایم.

وی در مورد فاصله زیاد کیفی ایران با سایر رقبا، گفت: این مسابقات در رده سنی جوانان و ایران از قبل خود را آماده کرده است. طبیعتا چون ایران میزبانی را بر عهده دارد، فدراسیون این کشور هم تلاش زیادی برای آمادگی انجام داده است. کسی که تلاش بیشتری کرده باشد، موفق‌تر خواهد بود. این میزبانی واقعا یک نشانه مثبت برای آینده ایران است.

دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا در مورد اینکه اورسجی عنوان کرده به دنبال ریاست فدراسیون جهانی است، گفت: قبلا این اتفاق افتاده و پای ایران به فدراسیون جهانی باز شده است. اورسجی نایب رئیسی فدراسیون جهانی را بر عهده دارد و فکر می‌کنم یک صندلی برای هر کشور کافی است. 

وی افزود: سیستم رای‎گیری در فدراسیون جهانی حاکم است و کشور‌های زیادی در آن شرکت می‌کنند. از نظر ما اورسجی یکی از بهترین گزینه‌های ریاست خواهد بود. وی فردی لایق و شایسته است ولی این موضوع به رای گیری بر می‌گردد و گزینه‌های زیادی تاثیر دارد.

وی در خصوص المپیکی شدن کبدی گفت: در تلاش هستیم و سه بار مسئولین IOC دیدار داشتیم. ابتدا باید کیفیت سنجی شود. خیلی از کشور‌ها در کبدی ورود نکردند. لازم است که کشور‌ها بیشتر شود و حداقل ۴۲ کشور از سه قاره، تیم‎هایی قدرتمند داشته باشند تا این رشته المپیکی شود. ما ۴۲ کشور را آماده کردیم. المپیک ساختار بزرگی است. جلسات زیادی داشتیم و در نهایت امیدواریم کبدی به زودی المپیکی شود.

 

بیشتر بخوانید: مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کبدی مسابقات قهرمانی جهان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود