Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(پنج‌شنبه) آخرین بازی شان در دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین را در ورزشگاه بین المللی امان اردن برگزار می‌کنند.

شاگردان سرتکو کاتانچ در تیم ملی عراق اکنون با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین در صدر جدول گروه C این رقابت‌ها قرار دارند و یوز‌ها (لقب تیم ملی ایران) هم با ۶ امتیاز تیم سوم گروه شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب درباره تیم‌های ایران و عراق این است که هر ۲ تیم نسبت به آخرین بازی شان مقابل هم که ۲۶ دی ۱۳۹۷ در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات برگزار شد و با تساوی بدون گل به اتمام رسید، پیراهن‌های مورد استفاده شان را تغییر داده اند.

بیشتر بخوانید: وحدت هواداران ایران و عراق + عکس

تیم ملی ایران در آن مسابقات از لباس‌های آدیداس استفاده می‌کرد، اما شاگردان مارک ویلموتس از دیدار با هنگ کنگ بار دیگر شروع به پوشیدن لباس‌های شرکت آلمانی آل اشپورت کردند.

عراقی‌ها هم در جام ملت‌ها از البسه تولیدی شرکت آلمانی یاکو استفاده می‌کردند، اما با پایان مسابقات، لباس‌های شان را تغییر داده و اکنون شرکت جیووا ایتالیا که دوره بسیار کوتاهی تولید کننده لباس‌های تیم ملی کشورمان هم بود، البسه بازیکنان حریف را تامین می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار پیش از دیدار عراق و ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران و عراق ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس

 عکسی در فضای مجازی از شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه منتشر شد که بسیاری از مخاطبان را شوکه کرد.

اما این عکس واقعی نیست که در فضای مجازی منتشر شده، تنها شیطنت کاربران فضای مجازی با هوش مصنوعی است که عکس واقعی را در پایین این عکس مشاهده می‌کنید.


ترلان پروانه که خودش شوکه شده است ادعا کرده اصلا گوگوش را ندیده است.

منبع: ساناپرس

tags # ترلان پروانه ، گوگوش سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی