Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، کنفرانس بین‌المللی جنبش‌های جدید مذهبی و کثرت‌گرایی مذهبی در روزهای ۲۰ و ۲۱ مه  ۲۰۲۱ در ونکوور- کانادا برگزار می‌شود.

محور موضوعات شامل مسائلی چون مطالعات جدید ادیان، جنبش‌های دینی جدید، تاریخ ادیان جدید، مطالعات ادیان جدید / جنبش‌های مذهبی و روش تحقیق، دیدگاه‌های جامعه‌شناختی و روانشناختی در مورد ادیان جدید، ادیان جدید و معنویت، ادیان جدید و تأثیرات ادیان شرقی، تاریخ و تشریح علمی مقولات معنویت، کل گرایی و عصر جدید، خدایان، انسان شناسان و رد مذهب، گفتمان در مورد «دین» در جامعه مدنی و شرایط فراملی، تاریخ مدرن مطالعه دین /، فلسفه مطالعه تطبیقی مذهب ، آزادی مذهبی، ماهیت کیفری فعالیت‌های فرقه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از علاقمندان به موضوعات فوق دعوت می‌شود با ارائه مقالات خود را به آدرس https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۱/۰۵/vancouver/ICNRMRP/sponsorship  ارسال نمایند.

مهلت ارسال چکیده آثار تا پایان روز ۱۴ نوامبر ۲۰۱۹ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/new-religious-movements-and-religious-pluralism-conference-in-may-۲۰۲۱-in-vancouver مراجعه گردد.

کد خبر 4771354

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی ونکوور دین و مذهب نشست علمی کنفرانس بین المللی فلسفه وحدت اسلامی فعالیت های قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قرآن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی خانه اندیشمندان علوم انسانی معرفی کتاب نقد کتاب علامه طباطبایی مجمع عالی حکمت اسلامی آیت الله جوادی آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود