Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله فلاحت‌پیشه درباره حواشی مطرح شده نسبت به سخنرانی رئیس جمهور در شهر یزد اینکه عده‌ای بیان می‌کنند مطابق ماده ۶۰۶ قانون مجازات‌های اسلامی رئیس جمهور به دلیل آنکه از فسادها اطلاع داشته است اما بازگو نکرده است باید به ۲ سال حبس محکوم شود، گفت:  مسائل قضایی را نباید وارد مسائل سیاسی کرد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور اگر اطلاعات و اسنادی دارد باید آن‌ها را در اختیار قوه قضائیه قرار دهد، این قوه هم باید بدون ملاحظات سیاسی آن را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی عزم نظام هم بر این است که بدون نگاه سیاسی پرونده‌های فساد پیگیری شود.

فلاحت پیشه با بیان اینکه ما در ایران با یکسری تکفیری‌های یقیه سفید مواجه هستیم، عنوان کرد: رفتارها و کارهایی را در هفته وحدت در مجلس شورای اسلامی مشاهده کردیم که خلاف منافع و مصالح کشور است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکفیری‌های یقه سفید کسانی هستند از ابزارهای در اختیارشان با هدف ایجاد دو قطبی در جامعه گام بر می‌دارند و بسیار هم اصرار دارند که هر شخصی را مقابل مقام معظم رهبری قرار دهند.

وی تاکید کرد: این جریان تکفیری یقه سفید از مرکز تا شهرستان‌های کوچک کشیده شده‌اند و ابزارهای‌شان که  همان تریبون‌ها، رسانه ها و فضای مجازی هستند استفاده می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز ما به این جریان می‌گویم تکفیری‌های یقه سفید اما اگر در شرایط خاصی قرار گیرند و اسلحه به دستشان بیفتد حتما همان کار را انجام می‌دهند که داعشی‌ها انجام می‌دادند. 

وی خاطر نشان کرد: تلاشی که برای دوقطبی‌سازی و ایجاد کانون‌های دشمنی در ستون‌های نظام انجام می‌دهند کم از کارهای نیست که جریان تکفیری انجام می‌دهد. کشور ما از این جریان‌سازی هیچ سودی نمی‌برد که یک عده بیایند رئیس‌جمهور را در مقابل رهبری قرار دهند.

فلاحت‌پیشه خاطرنشان کرد: آقای روحانی کسی است که همواره هم ملاحظات فقهی و هم ملاحظات اصل ۱۱۰ قانون اساسی را رعایت می‌کند و جالب است در این همین رابطه بسیاری از افراطیون جریان چپ با ایشان زوایه گرفته‌اند. 

وی تاکید کرد: کسانی که امروز به دنبال وحدت‌شکنی هستند و سامان مدیریتی را در مقابل نظام فقهی کشور قرار می‌دهند ناخودآگاه نقش ستون پنجم را ایفا می‌کنند.

٢٧٢١٩

کد خبر 1320941

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران حسن روحانی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا آلودگی هوا قوه قضاییه زلزله سینمای ایران دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت

بهای نفت در بازار جهانی طی ماه‌های اخیر به شدت تحت تاثیر وقایع سیاسی به ویژه جنگ اوکراین در شرق اروپا و جنگ غزه در خاورمیانه قرار داشته است. در عین حال، بهای طلای سیاه تحت تاثیر داده‌های آماری مربوط به عرضه و تقاضا و نیز رشد اقتصادی قدرت‌های بزرگ قرار دارد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بهای نفت در معاملات امروز بازار انرژی روند کاهشی داشت. 

بر این اساس، نفت برنت دریای شمال با ۴۰ سنت کاهش، ۸۸ دلار و ۲ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز با ۵۵ سنت کاهش، به ۸۲ دلار و ۸۱ سنت در هر بشکه رسید. 

تضعیف دلار در برابر سایر ارز‌های معتبر جهانی باعث افزایش جزئی بهای نفت در اوایل امروز شده بود. با این حال، سایر عوامل بار دیگر روند بهای نفت را کاهشی کرد. 

تحلیل‌گران بازار می‌گویند کاهش نگرانی از گسترش جنگ غزه به سایر مناطق در خاورمیانه به ویژه کاهش تنش میان ایران و اسراییل از جمله دلایل سیاسی تاثیر گذار بر روی کاهش بهای نفت بوده است. 

گرچه گزارش جدید آژانس انرژی آمریکا حاکی از کاهش ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه‌ای نفت ذخایر تجاری این کشور بود که این مسئله می‌توانست بهای نفت را افزایش دهد؛ اما داده‌های اقتصادی درباره کاهش فعالیت‌های تجاری در ایالات متحده، این موضوع را خنثی کرد. 

تحلیل‌گران می‌گویند تا زمانی که تنش‌های جهانی همانند جنگ اوکراین که یک سوی آن کشور‌های بزرگ صادر کننده نفت همانند روسیه هستند و یا منازعات در مناطق حساس جهان همانند خاورمیانه که بخش قابل توجهی از صادرات نفت را صادر می‌کند، جریان دارد بازار نفت می‌تواند شاهد نوسانات شدید در بهای طلای سیاه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!