Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@12:08:52 GMT

تلخ و شیرین ستاره‌های سرخابی از عراق (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۸۹۱

وریا غفوری و وحید امیری به عنوان دو فوتبالیست باتجربه در تیم ملی حضور دارند و دوئل آبی و قرمز را در تیم ویلموتس شکل داده اند.

به گزارش ورزش سه، ۸ سال پیش در آستانه جام ملت های ۲۰۱۱  دو بازیکنی که از نفت تهران به فوتبال ایران معرفی شده بودند، در تیم کی‌روش خودنمایی می‌کردند؛ وریا غفوری به عنوان مدافع راست و وحید امیری در قامت یک وینگر چپ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن ها که به جای بازیکنان باتجربه ای چون خسرو حیدری و محمدرضا خلعتبری به تیم ملی آمده بودند، خیلی مورد توجه فوتبال دوستان نبودند اما در جام ملت ها توانایی خود را نشان دادند. به خصوص وریا غفوری که در مقابل همین عراق با سانتری تماشایی زمینه ساز گل سردار آزمون شد. اما امیری در همان بازی پنالتی آخر را از دست داد تا ایران به شکلی ناراحت کننده حذف شود.

 

حالا از آن روز مدت ها گذشته و این خاطره نیز فراموش شده است. اما این دو با انگیزه های خاص خود به دنبال رقم زدن روزی خوب در امان هستند. امیری می‌خواهد آن پنالتی را جبران کند و وریا نیز در اندیشه تکرار گلسازی است؛ البته به شرطی که در ترکیب قرار گیرند.

 

پس از گذشت ۸ سال از جام ملت های استرالیا، این دو حالا از فوتبالیستی کمتر شناخته شده، به بازیکنان معروف ایران تبدیل شده اند و در تیم های پرسپولیس و استقلال جزو بهترین ها محسوب می‌شوند. وریا که بازوبند را هم در اختیار دارد و امیری هم اگر به ترکیه نمی‌رفت، حالا کاندیدای کاپیتانی بود.

 

وریا غفوری وحید امیری تیم ملی ایران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری وحید امیری تیم ملی ایران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد

هواپیمایی سپهران از ایران کم تاخیر ترین شرکت در بین تمامی شرکت های بین المللی فرودگاه نجف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام رسمی کشور عراق ، هواپیمایی سپهران عنوان نخست کمترین تاخیر را در فرودگاه پرتردد نجف بدست آورد.

هواپیمایی سپهران در این رده بندی بالاتر از شرکت های مطرح جهان همچون قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، فلای دبی و حتی هواپیما ملی عراق قرار گرفت و برگ زرینی در صنعت هوانوردی ایران را خارج از مرزهای کشورمان ثبت کرد.

هواپیمایی سپهران بیش از 208 پرواز در ماه به فرودگاه نجف از تهران و مشهد انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد