Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده، سال آینده درآمد بیشتری نصیب ورزش می‌شود. تاریخ انتشار: 11:41 - 23 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۸۰۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر اظهار داشت: ٢٧ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده، یک رقم درآمد و هزینه‌ای است که هر چه قدر درآمد کسب شود، باید بیست و هفت صدم آن به ورزش اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری بخش قابل توجهی از درآمد‌ها به دلیل محدودیت‌هایی که در بخش‌های دیگر داشتیم، هنوز به ورزش و جوانان و بهداشت و درمان داده نشده است.

وزیر ورزش گفت: به دلیل تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه آمریکا که بر ما تحمیل شده، فروش نفت ما با محدودیت‌هایی مواجه شده است. مجبوریم سایر ردیف‌های درآمدی را جایگزین کنیم تا بتوانیم هزینه‌ها را در بخش جاری به ویژه حقوق و مزایا، تامین و پرداخت کنیم.

سلطانی‌فر در پایان خاطر نشان کرد: امسال این موضوع شاید به صورت صد درصد نباشد، اما امیدواریم با عادی شدن اوضاع در سال آینده بتوانیم تخصیص‌های بیشتری بگیریم. حتما رقم هم به نسبت امسال هم در بخش استانی و هم ملی افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: مشکلی در تأمین مالی برنامه‌های آماده‌سازی المپیکی‌ها و کسب سهمیه نداریم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وزارت ورزش وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خلجی اظهار کرد: دریافتی شهرداری‌های استان از اعتبارات ارزش‌افزوده مناسب است. در سال ۱۴۰۲ مجموع دریافتی شهرداری‌های استان از محل اعتبارات ارزش افزوده استانی و ملی ۱,۳۶۰ میلیارد تومان بود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از اختصاص قیر رایگان به شهرداری خبر داد و گفت: در دو سال گذشته ۱۷ هزار تن قیر رایگان و ۱۷۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

خلجی افزود: این تخصیص در راستای بالا بردن شاخص‌های کالبدی در این محلات و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله‌های مورد هدف استان برنامه‌ریزی شده است و شهرداری‌ها موظفند سهمیه قیر را صرف معابر بدون آسفالت کنند.

کد خبر 6099839

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ برابری درآمد‌های مالیاتی چه تاثیری بر افزایش رفاه و کاهش فقر داشته است؟
  • افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی استان سمنان
  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی