Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:48:02 GMT

بانوان خلاق آذربایجان‌غربی شناسایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۳۵۹

بانوان خلاق آذربایجان‌غربی شناسایی می‌شوند

پریسا علیلو روز پنج‌شنبه در جلسه هیات رییسه پارلمان مشورتی بانوان آذربایجان‌غربی افزود: با شناسایی بانوان فعال و خلاق می‌توان برنامه‌های خرد و کلان مناسبی را برای رفع مشکل این قشر در جامعه اجرایی کرد.

وی ادامه داد: اعضای پارلمان مشورتی به عنوان نماینده بانوان از تمام اقشار جامعه در این پارلمان حضور دارند که انتظار می‌رود با تمام توان و انرژی و به صورت قدرتمند در این عرصه فعالیت کرده و بتوانند مسیر پر فراز و نشیب بانوان این استان را هموار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: تشکیل پارلمان مشورتی بانوان، نماد مشارکت نظام مند و سازمان یافته اجتماعی و فرهنگی زنان فرهیخته و فعال استان است که از این طریق پیگیر مطالبات بانوان از تمام اقشار خواهیم بود.

علیلو اضافه کرد: تشکیل پارلمان مشورتی زنان در ۱۷ شهرستان استان به عنوان یکی از ابزارهای تحقق افزایش مشارکت زنان در رسیدن به توسعه پایدار و متوازن و به عنوان بازوی مشورتی دفتر زنان و خانواده در جهت اجماع‌نظر مسئولانه در حوزه تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای و محلی به شمار می‌رود.

وی افزود: تشکیل این پارلمان مشورتی گام ارزشمندی بود که در آذربایجان‌غربی به عنوان سومین استان کشور برداشته شد.

در این جلسه انتخابات بین اعضا برگزار شد و رییس، نایب رییس، دبیر و سخنگوی پارلمان مشورتی بانوان آذربایجان‌غربی مشخص شد و همچنین تقسیم وظایف اعضا مبنی بر مسوولیت کمیسیون‌های پنج‌گانه نیز انجام شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی پارلمان استانداری آذربایجان غربی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی پارلمان استانداری آذربایجان غربی بانوان آذربایجان غربی پارلمان استانداری آذربایجان غربی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق