Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حلالی در گفتگو با مهر، در خصوص نتایج پرسپولیس در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال که منجر به حضور این تیم با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول فوتبال باشگاهی کشور شده است گفت: با وجود اینکه برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد با کمترین موقعیت گل از سوی این تیم رخ داد اما باعث شد روحیه بازیکنان بالا رفته و در جدول نیز چند پله صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: برای تیمی که سه فصل متوالی قهرمان شده است حفظ روحیه تیمی برای بردهای متوالی بسیار اهمیت دارد. پرسپولیس هم با ۱۹ امتیازی که گرفته عملکرد خیلی خوبی داشته و نمی توان این تیم را مدعی دوباره قهرمانی ندانست.

وی درباره تغییرات متوالی در ترکیب اصلی پرسپولیس افزود: گابریل کالدرون کاملا مشخص بود در هفته‌های ابتدایی به شناخت کافی نرسیده بود و می خواست تا تیمش را محک بزند. او تاکتیک تیم را هم تغییر داده است و باید حق داد که نیاز به زمان داشت تا تفکرات خود را در بین بازیکنانش ایجاد کند. حالا به سناخت از بازیکنان خود هم رسیده است که نفش مهمی در موفقیت یک تیم دارد.

کارشناس فوتبال ایران افزود: حالا دیگر وقتش است که میزان تغییرات در ترکیب اصلی پرسپولیس به حداقل برسد تا هماهنگی لازم بین آنها ایجاد شود.

حلالی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در دارد به بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا نیز اشاره کرد و گفت: به نظرم بازی مهمی برای تیم ملی است تا بتواند خودش رابه صدر حدول برساند. با این حال روحیه بازیکنان قطعا تحت تاثیر رفتار مارک ویلموتس که هفته گذشته در ترکیه ماند تا پولش را بگیرد و سپس اردو را تشکیل دهد قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس بازیکنان در دیدارهای سنتی بسیار مهم است اما من فکر می کنم نصف تیم ملی ایران با وجود دارایی هایی که در لیست بازیکنان خود دارد می تواند عراق را شکست دهد. ضمن اینکه برگزاری بازی در کشور سوم قطعا به نفع ایران خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند

اوسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی بدون گل تیمش برابر تیم سپاهان اظهار کرد: قبل از صحبت درمورد بازی باید از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، به ما انرژی دادند و به ما کمک کردند تشکر کنم، زیرا حضور آنها در شرایط سخت به ما کمک می‌کند. می‌دانستیم بازی بسیار سختی خواهیم داشت که جزئیات کوچک شرایطش را عوض می‌کند.

او افزود: یک شانس خوب مهدی ترابی داشت و یک شانس هم بازیکنان سپاهان در اواخر بازی داشتند. امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف خود با استقلال را از بین ببریم، اما هنوز ۵  بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: فوتبال اتفاقات زیادی دارد و برای همین جذاب است. یارگیری‌های من تو من و خطاها، جزو شرایط بازی است، اما گاهی سرعت مسابقه را کم می‌کند. در جریان بازی توانستیم وسط زمین را به خوبی کنترل کنیم، اما پاس‌های آخر یا جزییات ریزی که باعث به گل رسیدن‌مان می‌شد، به درستی اتفاق نیفتاد. به همین دلیل بازی مساوی شد.

اوسمار درباره اینکه با توجه به توقف استقلال آیا بازیکنان پرسپولیس جسارت لازم را برای صدرنشینی در شرایطی که سپاهانی‌ها خود را خیلی روی زمین می‌انداختند و وقت‌کشی می‌کردند، گفت: برای گلزنی برنامه و شانس داشتیم، اما نشد از آنها استفاده کنیم. بازی‌های بزرگ مثل دیدار پرسپولیس مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور سخت است. خیلی سخت می‌توانیم به هدف خود برسیم، اما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم بلکه دنبال نتیجه‌گیری خودمان بودیم.

او تصریح کرد: پرس کردن در زمین حریف نشان می‌دهد تا چه اندازه دوست داشتیم رو به جلو حرکت کرده و بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که شانس یک بار در خانه آدم را می‌زند و با توجه به نتیجه بازی استقلال، امشب تیمش فرصت صدرنشینی داشت و آیا بازیکنان این تیم چنین تفکری داشتند، گفت: من هم یک ضرب‌المثل به شما می‌گویم. اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هرسال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. شانس در فوتبال وجود دارد. هرچند در ۶ بازی به نسبت ۵ بازی، شانس بیشتری داشتیم، اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم.

اوسمار درباره  حضور پرشور هواداران پرسپولیس در بازی امشب، تصریح کرد: در ۲ بخش جواب می‌دهم. با بردن سپاهان می‌توانستیم به صدر جدول برویم. هواداران مثل ما ناراحت هستند، اما هوادار واقعی با قلبش دید بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را کردند و هرچه نیاز بود انجام دادند تا به نتیجه برسند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)