Web Analytics Made Easy - Statcounter

آغاز رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) با رمز «یا رسول الله، یا رسول الله، یا رسول الله» از سوی سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) صادر شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، بسیج مستضعفان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد که هدف اصلی آن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در طول 40 سالی که از تأسیس این نهاد می‌گذرد در کنار مردم برای پاسداری از نظام و ملت حضور غیر قابل انکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته امام راحل بسیج شجره طیبه‌ای است که همه روز بر تنومندی آن افزوده می‌شود. بسیجیان جان بر کف نظام و انقلاب اسلامی همه وجود خود را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند و در سرما و گرما بدون هیچ امکاناتی برای دفاع از این کشور اعلام آمادگی می‌کنند. بسیج نهاد مردمی و الهی است که متکی به دستگاه خاصی نیست و کشور را به سمت اهداف انقلاب اسلامی هدایت می‌کند.

 بسیجیان استان اصفهان همه ساله با برگزاری رزمایش‌های مختلف شکوه و اقتدار بسیج را به رخ قدرت‌های استکباری دنیا می‌کشند و با حضور خود اعلام می‌کنند که حاضر به از دست دادن حتی یک وجب از خاک این وطن نیستند.

به مناسب چهلمین سال تأسیس بسیج، رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با شعار «40 سال مردم یاری، امنیت و خدمت» صبح امروز با حضور گسترده بسیجیان شهر اصفهان همزمان با سراسر استان و حضور 60 گردان بیت‌المقدس آغاز به کار کرد.

آغاز رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) با رمز «یا رسول الله، یا رسول الله، یا رسول الله» از سوی سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) صادر شد.

ارتقاء سطح آمادگی گردان‌های بسیج مهم‌ترین هدف برگزاری رزمایش الی‌ بیت‌المقدس است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان درباره برگزاری این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش بزرگ به طور همزمان در شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، لنجان، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، اردستان و خوروبیابانک آغاز شد.

سردار مجتبی فدا ادامه داد: رزمایش الی‌ بیت‌المقدس هم اکنون آغاز و تا فردا ادامه دارد و هدف از این رزمایش ارتقاء سطح آمادگی گردان‌های بسیج و تمرین واقعی عملیات مقابله با تهدیدات دشمن و کسب الگوی لازم برای آمادگی در شرایط ناهمطراز امنیتی و امدادی است.

وی تصریح کرد: اقتدار و آمادگی گردان‌های بسیج از مهم‌ترین پیام‌های این رزمایش است که بسیجیان با بهترین شرایط آمادگی، این توان را به نمایش می‌گذارند.

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در سراسر استان مرکزی برگزار می‌شودرزمایش «الی بیت‌المقدس» در کاشان برگزار می‌شودرزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیج در اصفهان برگزار می‌شود

2 هزار بسیجی در رزمایش الی‌ بیت‌المقدس شرکت می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان نیز درباره رزمایش الی‌ بیت‌المقدس اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس بسیج که نمایشی از اقتدار بسیج و نقش‌آفرینی بسیج در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است  برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی تصریح کرد: عنوان این رزمایش الی بیت المقدس است که همه ساله رزمایش‌های بسیج به این نام مزین است. بسیجیان کشور سربازان امام زمان (عج) و سربازان نایب امام زمان (عج) حضرت امام خامنه‌ای عاشق مبارزه با اسرائیل هستند. در سال 94 حضرت آقا فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و ما بسیجیان اصفهانی با تشکیل گردان‌های بسیج توانمندی و آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر موقع امام ما فرمان صادر کنند بسیجیان آمادگی دارند که برای نابودی رژیم صهیونیستی نقش آفرین باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان درباره برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس بیان کرد: مرحله نخست رزمایش 23 و 24 آبان ماه در منطقه عمومی رزمایش به صورت رزمی برگزار می‌شود و در مرحله دوم در روز 5 آذر ماه حماسه اقتدار بسیجیان برگزار می‌شود. در این مرحله 9 گردان بیت المقدس بسیج از ناحیه امام صادق (ع) حضور دارند و همزمان در نقاط مختلف استان 60 گردان بیت‌المقدس این رزمایش را انجام می‌دهند.

سرهنگ نصر عنوان کرد: در سطح استان نزدیک به 2 هزار بسیجی در این رزمایش شرکت می‌کنند و تا بعدازظهر روز جمعه به مدت 36 ساعت ادامه دارد. برنامه صبح‌گاه اقتدار نیز در روز جمعه در محل رزمایش انجام می‌شود و هر گردان یک گروه امدای دارد که این گردان را همراهی می‌کنند. در این مرحله برادران شرکت می‌کنند و گردان‌های کوثر ویژه خواهران اواخر هفته آینده برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در مکان رزمایش برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های دفاعی و تاکتیک‌های رزمی دفاعی و مقابله با تهدیدهای امنیتی برگزار می‌شود. در این رزمایش آن چه که بسیجیان در طول سال جاری تمرین کرده و آموزش دیده‌اند به نمایش گذاشته می‌شود و قسمتی از رزمایش نیز به رزم شبانه اختصاص دارد. قسمتی دیگر از این رزمایش به مقابله با تهدیدات و توطئه‌های موجود در استان و کشور است.

انتهای پیام/‌172/ش

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با اقتدار تنبیه شد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه