Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان این‌که در مواقع بحران و تحریم اگر همدل و همراه باشیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم، اظهار کرد: در بدترین وضعیت اقتصادی شهرداری ها، به لطف خدا و حمایت های استانداری و سپاه و همه ارگان‌ها، امروز شاهد کلنگ زنی سه پروژه مهم هستیم که می تواند در حوزه های مختلف، تبریز را متحول کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج شهین باهر در آیین آغاز عملیات اجرایی سه پروژه مهم مدیریت شهری تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای اجرای سیاست‌های کلان خود، پیش برد پروژه‌های عمرانی و زیرساختی را در دستور کار دارد. 

وی ادامه داد: برخلاف سال‌های قبل، تلاش می کنیم تا بیش تر در حوزه‌های زیرساختی فعالیت کنیم اما این پروژه‌ها مقابل دید مردم انجام نمی‌شود با این حال، شاید در صورت کم توجهی به این پروژه‌ها، مشکلاتی برای شهروندان در سال‌های آتی  به وجود آید. 

وی عنوان کرد: طی انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، امروز عملیات اجرایی سه پروژه مهم مدیریت شهری تبریز که زیرساختی و زیست محیطی هستند، آغاز می شود. 

شهین باهر تشریح کرد: یکی از این پروژه ها، توسعه مرکز دفن بهداشتی زباله است که در تبریز برای اولین بار دفع پسماند از روش سنتی خارج شده و به صورت کاملا اتوماتیک انجام شده و از خطرات زیست محیطی جلوگیری می‌کند. 

وی همچنین از اتوبان ولایت به عنوان دومین پروژه مشترک شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا یاد کرد و گفت: اتوبان ولایت یک خروجی جدید برای تبریز محسوب می‌شود که علاوه بر کارکرد ترافیکی آن، در مواقع بحران و از نظر پدافند غیرعامل می‌تواند موثر باشد.  

وی پارک بزرگ تبریز را مهم ترین پروژه مجموعه مدیریت شهری تبریز در حوزه فضای سبز عنوان کرد و افزود: موضوع طراحی و احداث این پارک از ۵۰سال پیش مطرح بوده که در طول این سال‌ها به رغم برگزاری چندین مراسم کلنگ زنی، رشد قابل توجهی نداشته است. 

شهردار گفت: با همکاری شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بخش‌هایی از پارک بزرگ تبریز به زودی آماده بهره برداری شده و قطب جدیدی برای گذران اوقات فراغت شهروندان تبریزی به ویژه ساکنین غرب شهر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز  نیز در این مراسم با بیان این‌که غرب تبریز فاقد امکانات رفاهی و تفریحی کافی است، گفت: با راه اندازی و احداث پارک بزرگ تبریز، می‌توان این محدودیت را برطرف کرد و حجم مراجعه به مراکز تفریحی شرق تبریز از جمله ائل گلی کاهش یابد.  

شهرام دبیری با بیان این‌که شورای شهر و شهرداری تبریز گام‌های بزرگی برای رفاه مردم برمی‌دارند، گفت: اقداماتی که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در شهر انجام می‌شود، همگی در راستای جلب رضایت شهروندان است. 

وی ادامه داد: مطالبات مردم جزو اولویت‌های شورای شهر و شهرداری تبریز است و قصد داریم با برنامه ریزی و همکاری‌های انجام گرفته در ارتباط با پروژه‌های بزرگ و مسائل رفاهی، قدم های بزرگ و اساسی برداریم. 

وی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر تبریز، عنوان کرد: شهروندان از موضوع آسفالت معابر شاکی بودند که در این راستا طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، هم اکنون هشت فینیشر در سطح شهر تبریز مشغول آسفالت ریزی معابر و خیابان ها است که این فعالیت اغلب در ساعات پایانی شب انجام می‌شود تا خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

 دبیری با بیان این‌که غرب تبریز فاقد امکانات رفاهی و تفریحی کافی است، گفت: منطقه غرب تبریز از لحاظ مراکز تفریحی و رفاهی محدودیت داشته که با راه اندازی و احداث پارک بزرگ تبریز، می‌توان این محدودیت را برطرف کرد و حجم مراجعه به مراکز تفریحی شرق تبریز از جمله ائل گلی کاهش یابد. 

وی با قدردانی از زحمات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، یادآور شد: شورا و شهرداری تبریز از سال‌ها پیش تعامل و همکاری بسیار خوبی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) داشته و پروژه‌های بزرگی با پیمانکاری این قرارگاه اجرا و مورد بهره برداری رسیده است. 

وی افرود: طرح تبادل امام علی (ع) که با کیفیت بسیار خوبی انجام شد و همچنین پروژه قطار شهری تبریز که اکنون وارد فاز ۲ شده است، از جمله همکاری‌های شهرداری تبریز با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است که به شکل رضایت بخشی اجرا شده است. 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در مقایسه با دیگر پیمانکاران، انعطاف بسیار خوبی داشته و برای ما هم بهتر است که با چنین پیمانکاری همکاری کنیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: همکاری بین سپاه، شورا و شهرداری تبریز بیشتر از قبل شده و ما امیدواریم که با این همکاری ها، موجب افزایش رضایتمندی مردم شده و در فرصتی که در خدمت مردم هستیم، حداکثر تلاشمان را برای جلب رضایت مردم به کار ببندیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پارک بزرگ تبریز پارک ائل گلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال

 غفارزاده در جلسه شورای بهره‌برداری شرکت  آب منطقه‌ای که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت منابع آب تبریز اظهار کرد: متاسفانه نبود رینگ به دور کلانشهر تبریز تامین آب شرب سال قبل را مشکل‌ کرد در حال حاضر رینگ جنوبی شهر با ۲۶ کیلومتر مسافت به اتمام رسیده و در برنامه داریم تا رینگ شرقی را قطعا تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم بارش‌های اخیر با توجه به شرایط خشکسالی و عدم تبدیل بارش‌ها به رواناب تنها ۵۲ درصد مخازن سد‌های استان پر شده اضافه کرد: سال گذشته سال بسیار سختی بود و با تداوم شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها مواجه بودیم اما با مدیریت منابع و مصارف آبی توانستیم این بحران را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و شرب مدیریت کنیم.

وی با اشاره به برداشت‌های غیرمجاز و گاه مصرف بی‌رویه خاطرنشان کرد: علی‌رغم باور عمومی بارندگی‌های پراکنده روز‌های اخیر اثربخشی ناچیزی بر مخازن سد‌ها داشته که امیدواریم شهروندان با خودداری از مصارف غیرضروری یاریگر کارکنان صنعت آب استان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد