Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:34:59 GMT

دستگیری شرور محله فلاح در کمتر از ۲۴ساعت 

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۹۸۹

دستگیری شرور محله فلاح در کمتر از ۲۴ساعت 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در توضیح این خبر اظهار کرد: روز گذشته وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح با سلاح سرد در محله فلاح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و شهروندان اظهار داشتند: فرد شرور ضمن درگیری با ۲ تن از اعضای یک خانواده، با سلاح سرد آنان را مصدوم و از محل گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تیمی از ماوران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده کردند که عوامل اورژانس نیز در محل حاضر هستند.

وی با اشاره به اینکه به علت شدت جراحات وارده هر ۲ مصدوم به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند، بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مصدومان اعضای یک خانواده بوده و فرد شرور را از قبل می شناختند. به علت اختلاف مالی که داشتند فرد شرور در روز حادثه با آنان درگیر و سپس با سلاح سرد آنان را مصدوم کرده است.

راستی افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی محله فلاح، مخفیگاه متهم تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و با هماهنگی های قضائی، ماموران اعزامی موفق شدند، این فرد شرور را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی منتقل کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده ۲۸ ساله و سابقه دار می باشد، خاطر نشان کرد: متهم ظرف مدت ۲۴ ساعت دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
 

کد خبر 4772436 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری اراذل و اوباش نزاع و دعوا زلزله شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شهر تهران آلودگی هوا قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی محسن هاشمی یوم الله 13 آبان سازمان تامین اجتماعی بیمه دانش آموزان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان