Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@16:31:35 GMT

حرکت اعتراضی بازیکن عراق پس از گلزنی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۶۱۲۶

حرکت اعتراضی بازیکن عراق پس از گلزنی+عکس

پس از گلزنی تیم ملی فوتبال عراق به ایران، یکی از بازیکنان این کشور حرکتی اعتراضی انجام داد.

به گزارش مشرق، پس از به ثمر رسیدن گل اول تیم ملی فوتبال عراق مقابل ایران و هنگام خوشحالی مهند علی، صفا هادی بازیکن عراق یک ماسک از یکی از افراد حاشیه زمین گرفت و به صورتش زد.

بیشتر بدانید:

فیلم/ گل اول عراق به ایران توسط مهند علی

این اقدام به نشانه اعتراض به برخورد با تظاهرات‌کنندگان عراقی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر تعدادی از فعالان حقوق بشر عراق به بازیکنان تیم ملی این کشور توصیه کرده بود از ماسک استفاده کنند، اما یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق از هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان بابت انجام دادن چنین اقدامی خبر داده بود. حال باید ببینیم AFC با این اقدام بازیکن عراق، برخوردی خواهد داشت یا خیر.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فوتبال صفا هادی تیم ملی عراق تیم ملی ایران انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی در هفته‌های گذشته یکی از بهترین بازیکن استقلال بوده که با فرم ایده آلی که داشته و تاثیرگذاری در گل‌های این تیم نقش ویژه‌ای در پیروزی‌های اخیر و ادامه صدرنشینی داشته است.

جلالی در 5 بازی اخیر 4 پاس گل ارسال کرده و با حضور مداوم در حملات و کم اشتباه بودن در خط دفاعی توانسته خیال نکونام را از سمت چپ این تیم راحت کند و نکونام از توانایی‌های این بازیکن در تاکتیک تیمی استفاده کند.

در جریان تمرین استقلال ابوالفضل جلالی با انگیزه خاصی حضور پیدا کرده بود و پرتلاش، جسور و مانند یک مسابقه جدی به تمرین می‌پرداخت و این موضوع در بقیه بازیکنان استقلال هم دیده می‌شد و همین باعث شده بود تا جدیت خاصی در روند تمرین تاکتیکی این تیم ایجاد شود و نکونام در کنار شاگردانش به تمرین می‌پرداخت و در صحنه‌ای ابوالفضل جلالی روی زمین افتاده بود و نکونام با بلند کردن این بازیکن صحنه جالبی را رقم زد.

جواد نکونام با حمایت از بازیکنانش به محبوبیت خاصی در بین بازیکنان این تیم دست پیدا کرد و با تصویری که در تمرین این تیم ثبت شد استعاره جالبی از نیاز استقلال و نکونام در هفته‌های پایانی به این چپ پای استقلال بود، نکونام با توجه به سیستم 2-5-3 ای که به میدان می‌رود به بازیکنان کناری آماده و سرحال نیاز دارد تا روند هجومی آنها سر و شکل بگیرد و او در استقلال حردانی و جلالی آماده را در اختیار دارد، او خوش‌شانس است که در هفته‌های پایانی دو بازیکن کلیدی‌ تیمش در بهترین فرم قرار دارند.

جلالی با 9 پاس گل در صدر گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد و در بازی با ذوب آهن به دنبال دو رقمی کردن پاس گل‌های خود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید