Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل حکیم پور شامگاه پنجشنبه در آئین بهره برداری از جاده روستای امیرآباد شهرستان فیروزه افزود: با تکمیل این طرح و آغاز بهره برداری از جاده زاونگ طی چند روز آینده شاخص برخورداری شهرستان فیروزه در بخش راههای آسفالت روستایی به ۹۹درصد می‌رسد.
وی اظهار داشت: تکمیل جاده‌های روستایی، بهسازی و اجرای روکش آسفالت محورهای مواصلاتی فیروزه برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست و همچنین توسعه صنایع فیروزه به طوری جدی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: با اختصاص اعتبار برای تکمیل جاده‌های فیض آباد، احمدیه و زاونگ علیا در سال جاری شاهد بهره مندی تمامی روستاهای این شهرستان از جاده مناسب و ایمن خواهیم بود و شاخص برخورداری روستاهای فیروزه به صددرصد می‌رسد.
وی یادآور شد: توسعه شهرک صنعتی کمال الملک شهرستان فیروزه به میزان ۴۵ هکتار تصویب شده است و نزدیکی آن به جاده ارتباطی و برخورداری از معافیت مالیاتی ۱۳ ساله فرصت خوبی برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ایجاد کرده  است و نیازمند ارتقای سطح جاده‌های این شهرستان برای افزایش امنیت و توسعه هستیم.
فیروزه دارای ۳۵۰ کیلومتر راه شهری و روستایی و یک راهدارخانه است.
فیروزه که پیش از این یکی از بخشهای شهرستان نیشابور بود حدود پنج سال پیش در چارچوب تقسیمات کشوری به شهرستان ارتقاء یافت.

این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و طاغنکوه و دارای ۹۳ روستا است و ۳۵ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
مرکز شهرستان ۴۲ هزار نفری فیروزه در ۱۵۲ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها تردد جاده ای راه و شهرسازی خراسان رضوی فیروزه فرمانداری فیروزه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تردد جاده ای راه و شهرسازی خراسان رضوی فیروزه تردد جاده ای راه و شهرسازی خراسان رضوی فیروزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بهره برداری فاز اول جاده مواصلاتی گوشکی به پل قرح نیازمند اعتبار است.

محمد یعقوب‌باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری فاز اول جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل قرح، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای این پروژه پیش‌بینی شود.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا از محور جاده مواصلاتی آلونی، ده صحرا، جوانمردی تردد می‌کنند، تعریض و بهسازی روکش آسفالت این محور نیازمند تأمین اعتبار است.

باقری تاکید کرد: روکش آسفالت و ترمیم محور سه‌راهی ارمند به بوگر، اجرای طرح‌های آبخیزداری، و گلخانه‌ها و افزایش تخصیص اعتبارات ورزشی به شهرستان خانمیرزا از اولویت مطالبات مردم این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ مدرسه تخریبی، بیمارستان محلی شهرستان خانمیرزا، ساماندهی سه‌راهی مرادان، اجرای طرح مسکن ملی شهرستان نیازمند توجه ویژه و تأمین اعتبار هستند.

کد خبر 750816

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی