Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@17:51:17 GMT

ضربه جدید به ویلموتس؛ ایران دوباره بازنده شد!

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۱۱۳۱

 در یکی از مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملتهای ۲۰۲۳ آسیا، تیم ملی ایران روز گذشته در اردن به مصاف تیم عراق رفت و با نتیجه یک به ۲ شکست خورد.

اخبار ورزشی- این باخت باعث شد تا امیدهای ایران برای صعود به مرحله بعد کمرنگ شود و تیم ملی در خطر حذف از مسابقات قرار بگیرد.

رسانه های بلژیکی به واسطه حضور مارک ویلموتس در تیم ملی و همچنین حضور لژیونرهای ایران که در تیم های بلژیکی بازی می کنند، نتیجه این مسابقه را پوشش داده اند و از باخت تیم کشورمان به عنوان ضربه جدید به مارک ویلموتس یاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «sudinfo» در این خصوص با تیتر «ضربه جدید به مارک ویلموتس: ایران دوباره در مرحله مقدماتی جام جهانی شکست خورد» به گزارش این مسابقه پرداخته است.

این سایت نوشت: «ایران با مربیگری مارک ویملوتس در چهارمین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ روز پنجشنبه در امان اردن با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. مهند علی ابتدا در دقیقه ۱۱ برای عراق گلزنی کرد. احمد نوراللهی در دقیقه ۲۵ بازی را به تساوی کشاند. مسعود شجاعی در دقیقه ۸۱ از زمین اخراج شد و تیم ویلموتس ۱۰ نفره شد. علا عباس در دقیقه ۹۲ گل برتری عراق را به ثمر رساند. در این بازی ملی پوشان ایرانی که در لیگ بلژیک بازی می کنند، حضور داشتند. امید ابراهیمی (یوپن) در کل مسابقه بازی کرد. میلاد محمدی (خنت) در دقیقه ۵۳ جای خود را به محمد نادری (کورتریک) داد. کاوه رضایی (شارلوا) در دقیقه ۹۰ به زمین آمد و علی قلی زاده (شارلوا) روی نیمکت بود.

با دو باخت متوالی، ایران با ۶ امتیاز در رده سوم جدول گروه C و پشت سر عراق با ۱۰ امتیاز و بحرین با ۸ امتیاز قرار گرفت.»

این گزارش تقریبا با همین شکل در دیگر سایت های بلژیکی هم منعکس شده است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی ایران عراق ایران تیم ملی مرحله مقدماتی جام جهانی مقدماتی جام جهانی مسعود شجاعی بلژیک جدول بحرین ایران ویلموتس باخت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۱۸: ضربه ایستگاهی بازیکن آلومینیوم با ضربه سر بازیکن خودی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس با ضربه تماشایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۷: ضربه سر بازیکن آلومینیوم را گلر جوان پرسپولیس در اختیار گرفت.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم