Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی عمومهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر  با بیان اینکه در این رزمایش ۹ گردان حضور داشتند، اظهار داشت: از این بین هشت گردان مربوط به گردان های بیت المقدس و یک گردان هم متعلق به گردان کوثر بود.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای ایجاد ناامنی و تزریق ناامیدی بین مردم ابراز داشت: در این رزمایش که برای مقابله با ناآرامی و اغتشاشات احتمالی انجام شد شرکت کنندگان در رزمایش تمرین های رزمی و دفاعی را در حضور مدیران و مسئولین شهرستان با موفقیت به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه این رزمایش طی دو روز انجام شد، تصریح کرد: بسیجیان گردان های حاضر با تمرین آمادگی خود را را در مقابل سلب آسایش و آرامش اغتشاشگرانی که با حضور در خیابان ها باعث تخریب اموال عمومی می شوند را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز تمام  مسئولین نظامی، انتظامی و همچنین مدیران شهرستان است، بیان داشت: در ضورت هر گونه اغتشاش و ناامنی  و سلب آرامش و امنیت شهروندان کاشانی با قدرت با عوامل مربوطه برخورد می شود.

عمومهدی با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت نیروی انتظامی و ارتش در سطح شهرستان کاشان برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش ارائه و آموزش تاکتیک های رزمی دفاعی برای بسیجیان بود که این رزمایش با موفقیت با حضور ۱۲۰۰ بسیجی از گردان های بیت المقدس و کوثر در سطح شهرستان کاشان با موفقیت برگزار شد.

کد خبر 4772909

منبع: مهر

کلیدواژه: رزمایش الی بیت المقدس بسیج بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز هفته وحدت قزوین بیرجند سفر استانی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!