Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پی افزایش قیمت بنزین اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت کالاها به بهانه رشد نرخ بنزین ممنوع بوده و حتی برخی افزایش قیمت‌ها که طی چند هفته اخیر ایجاد شده است، باطل خواهد شد.

رضا رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار که امروز جمعه برگزار شد گفت: ذخایر کالاهای ما در بهترین حالت ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش قیمت بنزین روی قیمت تمام‌شده کالاها از نظر تولید، تقریبا اثر ناچیزی دارد، زیرا قیمت این کالاها بیشتر متاثر از حمل‌ونقل بوده و عمده حمل‌ونقل نیز با سوخت گازوئیل انجام می‌شود که دولت هیچ تغییری در نرخ آن نداده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت  در این جلسه اعلام کرد: در این شرایط هیچ فروشنده‌ای اجازه افزایش قیمت کالا ندارد؛ ولو اینکه مجوز  افزایش قیمت داشته باشد. امروز همچنین تمامی مجوزهای افزایش قیمت که طی چند هفته اخیر صادر شده بود را باطل می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر در هفته‌های گذشته مصوبه‌ای برای افزایش نرخ برخی کالاها هم داده شده باشد، همه را امروز باطل می‌کنم گفت: از امروز به بعد اجازه هیچگونه افزایش قیمتی به بهانه افزایش نرخ بنزین نمی‌دهیم و هرگونه افزایش قیمت تخلف تلقی خواهد شد.

با تصمیم اخیر سران قوا، بنزین از بامداد امروز جمعه سهمیه‌بندی شد. بر این اساس سهمیه شخصی خودروهای شخصی ماهانه ۶۰ لیتر در نظر گرفته شده است. قیمت بنزین سهمیه‌ای نیز لیتری ۱۵۰۰ تومان، بنزین غیرسهمیه‌ای لیتری ۳۰۰۰ تومان و بنزین سوپر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است

اقدس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار بر منطقه، تا اواسط هفته در اغلب نقاط استان شاهد جوی آرام، پایدار و بدون بارش خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در طی این مدت از نظر دمایی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: از روز چهارشنبه به تدریج تا اوایل هفته آینده، با توجه به شرایط فصلی و گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در برخی نواحی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمالاً رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۰ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6089611

دیگر خبرها

  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد