Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:01:40 GMT

رییس فدراسیون کبدی: مدال طلا حق ما بود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۸۲۲

رییس فدراسیون کبدی: مدال طلا حق ما بود

عباس اورسجی جمعه شب در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: با تلاش و زحمات بازیکنان و کادر فنی توانستیم به قهرمانی دست یابیم و با بهترین و خوشرنگ ترین مدال طلا دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: با توجه به شگفتی سازی که کنیا برابر پاکستان در مرحله نیمه نهایی ایجاد کرد، حریف قدری بود و فینال سختی را در پیش‌رو داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان با کاربرد تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بالا توانستند قهرمانی را از آن خود کنند.

رییس فدراسیون کبدی یادآور شد: برای ادامه این درخشش‌ها و قهرمانی جهان برنامه‌های هدفمندی را در دستور کار قرار دادیم و پس از این مسابقات، اردوی دختران جوان را برای حضور در قهرمانی جهان مالزی آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما میزبانی دیدارهای جهانی و آسیایی است و خیلی به بازیکنان کمک می‌کند تا با کشورهای دیگر آشنا شوند. همچنین حضور در مجمع‌های سالیانه جهانی و آسیایی بسیار به ما کمک می‌کند و از سویی برگزاری دوره‌های مربیگری بین المللی برای کشورهای دیگر در برنامه ما است که ادامه این روند ما را در رسیدن به ریاست کنفدراسیون جهانی است، یاری می‌کند.

برچسب‌ها رقابت های کبدی جوانان جهان فدراسیون کبدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رقابت های کبدی جوانان جهان فدراسیون کبدی رقابت های کبدی جوانان جهان فدراسیون کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد

با حکم  عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسئولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد