Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@11:47:28 GMT

برخورد جدی با عوامل مخل بازار

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۵۱۲۸

برخورد جدی با عوامل مخل بازار

انصاری گفت:‌ این سازمان با همراهی همه دستگاه های همکار خود از جمله سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسی اصناف، روند تشدید نظارتی و برخورد با مواردی که موجب اخلال در روند اجرای طرح افزایش نرخ بنزین می‌شود را در دستورکار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «جمال انصاری» در پایان جلسه فوق العاده تنظیم بازار کشور در جمع خبرنگاران افزود: برای استیفای حقوق مردم و تامین منافع آنان اهتمام جدی داشته و از همه مشارکت‌های عمومی، مردمی، صنفی و حتی قضایی برای حفظ شرایط موجود بهره خواهیم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: دغدغه های مردم درخصوص افزایش قیمت کالاها و خدمات مورد توجه ویژه ما است و به‌طور قطع با تخلفات گزارش شده برخورد جدی خواهد شد.

جلسه ستاد تنظیم بازار در وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور «رضا رحمانی»‌وزیر صنعت و دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نخستین ساعت امروز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، سهمیه‌بندی بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه کنفرانس وحدت اسلامی هفته وحدت مساجد کانون های مساجد جلسه ستاد تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی آرسنال و بورنموث با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد، پیش از پایان نیمه نخست برخورد به وجود آمده میان کای هاورتز با مارک تاوارس دروازه‌بان بورنموث از نظر داوید کوته داور این بازی و همچنین با تایید کمک داور ویدیویی، به سود آرسنال یک پنالتی بسیار عجیب اعلام شد. 

در این صحنه از نماهای مختلفی که نشان داده شده هیچ برخورد خاصی میان این دو نفر دیده نمی‌شود، الا اینکه هاورتز پای خود را به پای دروازه‌بان بورنموث گیر می‌دهد. بوکایو ساکا با گل کردن پنالتی اعلام شده توسط VAR گل اول بازی را به ثمر رساند تا شاگردان آرتتا در پایان نیمه نخست برنده به رختکن بروند.

آرسنال در نیمه دوم هم از حریف یک گل دریافت کرد که این گل توسط وی‌ای‌آر رد شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث