Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:06:29 GMT

برنامه ورزشی بر اساس تربیت از طریق حرکت باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۳۱۹

برنامه ورزشی بر اساس تربیت از طریق حرکت باشد

ایسنا/لرستان یک دکترای فیزیولوژی ورزشی گفت: برنامه ورزشی می‌باید بر اساس "تربیت از طریق حرکت" باشد.

مصطفی بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به زندگی ماشینی امروز دانش‌آموزان را باید طوری بار بیاوریم که در آن تحرک و پویایی نهادینه شود و این امر به وسیله معلمان و به‌ویژه معلمان درس تربیت‌بدنی می‌تواند محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معلم تربیت بدنی می‌تواند با روش‌های مناسب تدریس دانش‌آموزان را به‌گونه‌ای تعلیم دهد که حرکت و تلاش رو به جلو در آنان به‌عنوان یک فرهنگ پذیرفته شود.

بهرامی اضافه کرد: به این منظور لازم است بهترین برنامه‌های ورزشی که بر تجربیات استادان کار استوار باشد، تدوین و اجرا شود.

این دکترای فیزیولوژی ورزشی افزود: در این برنامه‌ریزی علاوه بر نحوه اجرای برنامه، چگونگی تهیه وسایل و تعیین ساعات کافی برای درس تربیت‌بدنی ضروری است.

وی بیان کرد: برنامه ورزشی می‌باید بر اساس "تربیت از طریق حرکت" شامل حرکت‌های منظم و دسته‌جمعی، حرکت با وسایل ورزشی، بازی‌های ابداعی و ابتکاری، مهارت‌های فنی و پیشرفته و غیره باشد.

بهرامی تأکید کرد: معلمان ورزش نقش بی‌بدیلی در معرفی و شکوفایی دانش‌آموزان مستعد دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی برنامه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت