Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا عزیزی در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: دولت همچنان مانند سال گذشته به هیچ عنوان آمادگی بارش های گسترده را ندارد، چرا که در مورد بارش های قبلی نیز اقدامات سطحی و زودگذر صرفا برای همان زمان انجام شد و شاهد اقدامات اساسی در این ارتباط نبودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در طی این مدت رودخانه هایی که لبریز شده و هم سطح با زمین شده اند لایروبی نشده است، بعنوان مثال در روستای کهنه اوغاز و قلعه حسن در منطقه شیروان نمونه هایی بودند که به لایروبی و دیوار ساحلی نیاز داشتند که انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم شیروان گفت: حتی مردم این مناطق موضوع عدم لایروبی رودخانه های منطقه را طی نامه ای به شرکت آب منطقه ای همچنین قوه قضاییه و سازمان بازرسی اطلاع دادند تا نهادهای نظارتی مانند دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کشور و قوه قضاییه این موضوع را به مسئولان اجرایی اطلاع بدهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه اقدامات لازم و اساسی در مناطق سیل زده صورت نگرفته است، تصریح کرد: هر چند که استاندار پیگیری های بسیاری در این ارتباط داشت اما پیگیری بدون نتیجه فایده ای ندارد و متاسفانه اگر سیلی بوجود آید باز هم همان اتفاقات قبل تکرار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لایروبی مناطق سیل زده دیوار ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر بازرسی منطقه ۹ تهران گفت: در بازدید از نواحی منطقه، ساخت و ساز غیرمجاز در شرکت نخ کار مشاهده شد که مالک بدون دریافت مجوز در حال ساخت و ساز بود.

احسان مقدسی افزود: پس از احراز تخلف، با پیگیری‌های لازم، ساخت و ساز متوقف و پرونده برای برخورد قانونی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد.

مدیر بازرسی منطقه ۹ تاکید کرد: بازدید‌های میدانی به منظور حفظ و صیانت از فضای شهری و کنترل ساخت و ساز‌های غیر مجاز ادامه خواهد داشت.

احسان مقدسی با تاکید بر اینکه اهتمام و جدیت در کنترل تخلفات ساختمانی در توسعه ساخت و ساز اصولی شهری تاثیرگذار خواهد بود، از شهروندان خواست هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را برای پیگیری به سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل