Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق مقدسی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در توسعه استان گفت: اگر اهمیت رسانه درک شود و نسبت فعالیت رسانه با توسعه استان به خوبی دیده شود توفیقات خوبی حاصل خواهد شد.

مقدسی ضمن ابراز خرسندی از نوع نگاه مدیران استان به ویژه مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به شبکه استانی،  اظهار کرد: با تعامل بین دستگاهی مشکلات و موانع در صدا وسیما مرتفع و ارتباط رسانه و دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صداوسیمای البرز در بخشی از صحبت‌های خود به مقوله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تئوری نوین اقتصادی در بخش‌هایی از استان محقق شده و در صداوسیما نیز تولید و ساخت برنامه در این خصوص از مدت‌ها قبل آغاز شده است و تعدادی از این برنامه‌ها نیز در حال پخش هستند.

صادق مقدسی اظهار کرد: تلاش کرده ایم با وجود مشکلات مالی و کمبود امکانات به ویژه تجهیرات فنی و ساختمانی در صدا و سیما، به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مطالبه مردم باشیم و صداوسیما تحت هر شرایطی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

در ادامه این نشست ، عربشاهی با اعلام آمادگی در خصوص حمایت از صداوسیمای استان برتعامل بیشتر شبکه استانی تاکید کرد و گفت: در مقوله‌های مرتبط با مدیریت و برنامه ریزی از جمله توفیقات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان می‌توانیم اخبار نوید بخشی برای مردم استان داشته باشیم.

46

کد خبر 1321676

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا بارش برف باران حسن روحانی دونالد ترامپ پمپ بنزین لیگ برتر نوزدهم مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری