Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه ما در خانه حریف بیش از ۷ موقعیت گلزنی ایجاد کردیم و یک بازی رو به جلو بازی کردیم، گفت: سه امتیاز حق تیم مس رفسنجان بود. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

محمد ربیعی در گفت‌و‌گو یاخبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: با تمامی احترامی که به بازیکنان و کادر فنی تیم گل ریحان قائل هستم باید اعلام کنم که 3 امتیاز حق  تیم مس رفسنجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی: داماش هم مانند دیگر تیم‌های لیگ یکی مشکل مالی داردمازندران| ویسی: بچه‌های تیم ما فکر می‌کنند همچنان در لیگ یک بازی می‌کنندوی افزود: ما در خانه حریف بیش از 7 موقعیت گلزنی ایجاد کردیم و یک بازی رو به جلو انجام دادیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه اگر ما بیشترین گل زده را در لیگ یک داریم این موضوع اتفاقی نیست،بیان کرد: تیم حریف بسیار تیم پر مهره و امکاناتی است.

وی با بیان اینکه خوشحالم به شهر خودم آمده‌ام و همه چیز  در کرج عالی بود،ادامه داد: محمد نصرتی سرمربی تیم گل ریحان یکی از مربیان خوب و آینده دار فوتبال است و با این بازی نشان دادند که بالا نشینی در لیگ دسته اول حق تیم‌شان است.

وی با بیان اینکه  در کل بازی بسیار خوبی بود ولی ما در نیمه اول دو  موقعیت بسیار خوب در دهانه دروازه گل ریحان داشتیم،گفت: یک پنالتی مسلم هم برای ما در نیمه اول گرفته نشد. ربیعی با بیان اینکه در نیمه دوم در دقیقه‌های آخر اگر فرشید پاداش با دقت به توپ ضربه می‌زد مس رفسنجان پیروز میدان بود ،اظهار داشت: در 5 دقیقه اول نیمه دوم ما با یک اشتباه و عدم تمرکز یک موقعیت به تیم گل ریحان دادیم.

 وی با تقدیر از داوری این بازی، افزود: کلیه هوادارن کرجی امروز  از جدال این دو تیم لذت بردند و بازی خوبی از سوی دو تیم شاهد بودیم.

انتهای پیام/ف R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد