Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش به خانواده‌ها اطمینان خاطر داد که سرویس مدارس قطعا مشمول افزایش قیمت نخواهند شد.

نورعلی عباسپور درباره تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان سرویس مدارس اظهار کرد: امروز صبح تصمیمات اولیه در جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت کشور، نفت و سازمان برنامه و بودجه اتخاذ و مصوبه اولیه حکایت از اختصاص سهمیه ویژه برای سرویس مدارس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اما چگونگی انحراف معیارها و اصلاحاتی که لازم است را با همکاری وزارت کشور و حمل و نقل در دست انجام داریم که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سهمیه بنزین ویژه رانندگان سرویس حمل و نقل دانش آموزی اختصاص می‌یابد گفت: جزئیات و چگونگی این سهمیه بندی به زودی اعلام می‌شود. سرویس مدارس قطعا مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این سهمیه‌بندی به طور قطع انجام خواهد شد، منتها مشغول کار روی چگونگی انجام آن هستیم گفت: این سهمیه بندی از زمان آغاز اجرای این طرح در نظر گرفته می‌شود و به رانندگان و خودروهایی که مجوز و برچسب حمل و نقل دانش آموزی دارند و تحت نظارت هستند، ارائه می‌شود.

عباسپور افزود: تعداد دقیق مشمولان را نداریم زیرا معمولا گزارشات نهایی قراردادهای سرویس مدارس در آذرماه به دست ما می‌رسد اما هر فردی که اکنون در قالب شرکت‌های پیمانکار قرارداد دارند، مشمول دریافت سهمیه می‌شوند البته رانندگان باید در سامانه سپند نیز ثبت نام کنند.

وی در پایان به خانواده‌ها اطمینان خاطر داد که سرویس مدارس قطعا مشمول افزایش قیمت نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید درباره سهمیه‌بندی و نرخ جدید بنزین بدانید

/خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، رضامراد صحرایی در ویراستی نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت. 

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.»

طبق اطلاعاتی که دانشگاه فرهنگیان در اختیار خبرگزاری پانا قرار داده، تعداد ۵۷۰۹ نفر از دانشجو‌ معلمان ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه فرهنگیان، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در تمامی پایه‌های مقطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه مشغول به تدریس در مدارس هستند. 

این دانشجو معلمان در تمامی مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس هستند و در همه استان‌ها به غیر از استان‌های اردبیل، ایلام، لرستان، خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی با هدف کمک به رفع بحران کمبود معلم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم آستین همت بالا زده‌اند.

همچنین طبق اعلام این دانشگاه، استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، تهران، سیستان‌و‌بلوچستان، فارس، کرمان و مازندران بیشترین جذب این گروه از دانشجومعلمان را داشته اند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند