Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ کرایه‌ها در بروجرد افزایش نیافته است/فعالیت ۴ اکیپ بر عملکرد تاکسی‌ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسن غیاثوند در گفت‌و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در پی افزایش قیمت، نرخ کرایه تاکسی‌ها افزایش پیدا نکرده و تاکسی‌ها و سایر ناوگان حمل و نقل در هر مسیری حق افزایش کرایه را به بهانه گران شدن بنزین ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعال شدن چهار اکیپ از امروز بر عملکرد تاکسی‌ها در سطح شهر خبر داد و افزود: از امروز چهار اکیپ برای نظارت بر عملکرد تاکسی ها فعال شده اند و در صورت مشاهده افزایش قیمت تاکسی‌ها و یا سرویس مدارس سریعا برخورد شده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

رئیس تاکسیرانی بروجرد عنوان کرد: از چهار اکیپ نظارت بر حمل و نقل، یک اکیپ بر فعالیت سرویس مدارس و سه اکیپ دیگر بر فعالیت تاکسی‌ها نظارت می‌کنند.

غیاثوند بیان کرد: نرخ کرایه اتوبوس، تاکسی، سرویس مدارس و تاکسی‌های اینترنتی تغییری نخواهد کرد و شهروندان در صورت مشاهده افزایش قیمت به بازرسی تاکسیرانی بروجرد اطلاع دهند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهری بروجرد به مسافربری‌های شخصی نیز هشدار داد و گفت: از امروز نظارت بر خودروهای مسافربر شخصی بیشتر می‌شود و علی‌رغم این که تاکنون روزانه ۵۰ خودروی مسافربر شخصی به دلیل جابجا کرن مسافران جریمه می‌شدند از امروز این نظارت‌ها بیشتر می‌شود و در صورت مشاهده برخورد خواهند شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۶۰ دستگاه تاکسی و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مسارفان را در بروجرد جابجا می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند