Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران می‌گوید: از ابتدای بارش برف در مرکز کنترل ترافیک حضور دارم و بر روند برف‌روبی و بازگشایی معابر مناطق درگیر، نظارت دارم! ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بارش برف و باران  آزمون خوبی برای محک شهرداری تهران در چنین روزهایی است؛  بارش باران در هفته‌های اخیر و مسدود شدن معابر و اتوبان‌ها ( امام علی، شهید همت و زیر گذر امیرکبیر) مشخص کرد که مسئولان شهری تهران، آمادگی همه‌جانبه برای روزهای بارانی و برفی ندارند و به جای قبول نارسایی‌ها و کوتاهی خود در انجام مسئولیت‌ها به دنبال فرافکنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رغم اعلام  سازمان هواشناسی  مبنی بر بارش برف در تهران و هشدار برای  آمادگی دستگاه‌ها و سازمان‌ها، شهرداری تهران بار دیگر برای مدیریت شرایط جوی در خیابان‌های پایتخت غافلگیر شد؛ پیروز حناچی شهردار تهران تنها با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران از پشت میز خود در حال مدیریت معابر مسدود شده پایتخت است!

وی در صفحه توییتر خود نوشت: از ابتدای بارش برف در مرکز کنترل ترافیک حضور دارم و بر روند برف‌روبی و بازگشایی معابر مناطق درگیر، نظارت دارم! در برخی شریان‌های اصلی انسداد رخ داده که در تلاشیم با هماهنگی دستگاه‌ها آنها را بازگشایی کنیم.مانند همیشه، همراهی مردم را صمیمانه خواستارم.

اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص بارش برف در تهران عنوان کرد: در حال رصد معابر هستیم تا نقاط برف‌گیر را شناسایی کنیم و تا پایان امروز مخازن شن در معابر اصلی و بزرگراهی مستقر می‌شوند تا شهروندان در صورت بروز مشکلات به کمک خادمان‌شان در شهرداری تهران بیایند.

وی با بیان این جمله که از بارش برف در تهران غالفگیر نشدیم، گفت: برف در اوج ترافیک صبحگاهی آغاز شد و امکان تردد ماشین‌آلات شهرداری وجود نداشت و همکاران‌مان به صورت دستی و پیاده اقدام به شن‌پاشی در معابر می‌کنند.

عطایی عنوان کرد: برودت هوا در سطح شهر در حد یخبندان نیست و بارش بارف سطح شهر را کمی سفید کرده است و البته ما نیز برای این شرایط تمرین نداریم و این در حالیست که برف بر روی زمین نشسته است و نمی‌توان آن را در هوا با تیر زد و طبیعی است که باید برف روی زمین بنشینید و با شن و نمک را برطرف کرد.

به گزارش تسنیم، در حالی مسئولان شهری ادعا دارند که از بارش برف در تهران و آنهم در مناطق شمالی تهران غافلگیر نشده‌اند که ترافیک شدیدی در سطح معابر ایجاد شده است و مسئولان شهری تنها نظاره‌گر این شرایط هستند و کاری  از پیش نمی‌ببرند.

غافلگیری مجدد شهرداری تهران در پی بارش برف!آماده‌باش پیمانکاران شهرداری تهران برای بازگشایی معابر برفیپلیس راهور: معابر شمالی تهران نیاز به برف‌روبی دارد/ شهروندان از تردد غیرضرور خودداری کنند

انتهای پیام/

 

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بارش برف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ترافیک صبحگاهی تهران خبر داد و گفت: شاهد افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران_ کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان است، بزرگراه های‌شهید سلیمانی _صیاد، بابایی _نیروی زمینی، زین زین‌الدین صدف، علامه _ شقایق، امام علی (ع) _جانبازان، شهید سلیمانی _ستاری، بزرگراه لشگری _شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم بدون ترافیک است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله _ یادگار روان و در حال حرکت است، در بزرگراه‌های آبشناسان _ سردار جنگل، همت _جنت آباد، چمران _نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله نیز ترافیک روان است.

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی است و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی به دلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در تردد‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت کنند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر