Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@10:14:07 GMT

دانش آموزان منطقه19 سرما نمی خورند!

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۵۳۶

دانش آموزان منطقه19 سرما نمی خورند!

طرح تحقیقی پژوهشی «موجودات ذره بینی اطراف» برای جلوگیری از شیوع سرماخوردگی دانش آموزان در مدارس منطقه۱۹ اجرا می شود.

همشهری آنلاین- زهرا بلندی: مدیر پژوهشسرای جوانه با بیان این خبر گفت: «سرماخوردگی دانش آموزان در این فصل از سال دغدغه دیرینه آموزش و پرورش منطقه است که برای جلوگیری از شیوع آن، امسال طرح جدیدی را در مدارس ابتدایی منطقه اجرا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«الهام هاشمی فشارکتی» افزود: «براساس این طرح هزار و ۲۰۰بسته آموزشی برای انجام پ‍‍ژوهش دراختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا از نوشت افزارها و نیمکت هایشان نمونه بگیرند و با مشارکت دبیران علوم و کارشناسان پژوهشسرای جوانه با باکتری های موجود در آنها آشنا شوند.»

وی افزود: «با این کار دانش آموزان ضمن آشنایی با میکروب های موجود در لوازم شخصی،  شست و شوی دست ها را بیشتر جدی می گیرند و از سرماخوردگی پیشگیری می کنند.»

او با اشاره به اینکه این طرح قرار است در مدارس متوسطه به صورت پیشرفته تر اجرا شود، گفت: «پیش از این آموزش ها و توصیه های بهداشتی فقط به صورت تئوری انجام می شد، اما با اجرای این طرح دانش آموزان به صورت عملی با راه های مقابله با سرماخوردگی آشنا می شوند و قطعاً تأثیر بیشتری در رفع این مشکل خواهد داشت.»

کد خبر 463495

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی انور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: امتحانات نهایی پایه متوسطه با پیگیری‌های صورت گرفته، در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخور پوله و سیدالشهدای چهار تخته برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون برگزار می‌شود.

رحیمی انور تصریح کرد: در گذشته، دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد باید کیلومترها راه سخت گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون پیمایش می‌کردند و برای ۱۲۰ دانش آموز در این چهار حوزه امتحانی، خطرات جاده‌ای وجود داشت و هزینه‌های زیادی برای طی کردن در مسیرهای سخت گذر به آنها تحمیل می‌شد.

کد خبر 6097087

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس