Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:49:06 GMT

تازه‌های نشر ایلام رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۹۴۶

ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: از تازه‌های نشر استان در سال 1398 رونمایی خواهد شد.

«یونس قیطانی» در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه به مناسبت گرامی داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های هفته کتاب با دیدار با ناشران استان به‌منظور پاسداشت فعالیت ناشران استانی و تولید آثار فاخر به‌ویژه در زمینه آثار با محتوای فرهنگ بومی و محلی در ایلام در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با حضور نماینده ناشران استان، فعالان و نویسندگان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، مسئولان استانی، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برپایی نمایشگاه کتاب در محل نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌های تابعه و گزارش عملکرد حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در یک سال گذشته و همچنین برپایی نمایشگاه تازه‌های نشر استان و اهدا کتاب به نمازگزاران از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است.
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اجرای طرح توزیع هدفمند کتاب در کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و کتابخانه‌های عمومی مناطق محروم به‌منظور تجهیز کتابخانه‌های کانون‌های مساجد استان، گفت: آیین تجلیل از فعالان و خادمان حوزه نشر به تجلیل از ناشران و نویسندگان فعال، نویسنده کودک و نوجوان، بود و در این مراسم از تازه‌های نشر استان در سال 1398 رونمایی خواهد شد.
قیطانی تصریح کرد: برگزاری نشست نقد کتاب از آثار نویسندگان و مؤلفان استانی و با انتخاب افراد واجد شرایط از میان آثار بومی استان به‌ویژه در زمینه پاسداشت زبان کوردی، فرهنگ و ادبیات بومی محلّی از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود و همچنین از اولین مرکز فرهنگی (کتاب‌فروشی و اقلام فرهنگی) در استان گرامیداشت زنده‌یاد منصوریان در خیابان فردوسی شمالی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟

ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت فرصت دارند نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و... خود اقدام کنند.


همچنین ناشران می‌توانند شماره‌ تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند. 

 ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.

 همچنین روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده است: فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب»‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت (۱۴۰۳) موقتا غیرفعال است.


سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها