Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  چهارمحال وبختیاری ، دکتر افشارنیا گفت: مرکز چهارمحال و بختیاری موفق به کسب یک تندیس در حوزه نظارت و ارزیابی، چهار مقام برگزیده در حوزه های ارتباطات ماهواره ای و آپ لینک، فرستنده های تلویزیونی و اف ام، ساختمان و تأسیسات و نظارت و ارزیابی فنی، در ارزیابی عملکرد مراکز استان ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین افزود: در بخش طرح ها و ایده های خلاقانه دو طرح از همکاران مرکز  با عناوین «کنترل از راه دور فرستنده های رادیویی» ارائه شده توسط آقایان مهدی بنی طالبی دهکردی و مهدی شاه پیری و «طراحی و اجرای اپلیکیشن رسانه نما» ارائه شده توسط آقای مجتبی نبئی و خانم شهرزاد خاکسار حقانی موفق به کسب رتبه ممتاز در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه شدند.
مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: در بخش مقالات سه مقاله از ۲۲ مقاله برتر پذیرفته شده از میان ۱۶۰ مقاله ارسال شده به اجلاس با عناوین «تلفیق تصاویر با استفاده از آشکار سازی پس زمینه مبتنی بر راستای تابش»، «طراحی بهینه یک سیستم ترکیبی خورشیدی، بادی، دیزلی و ذخیره در باطری با در نظر گرفتن هزینه ها» و «ارزیابی پیاده سازی سیستم مدیریت هوشمند ساختمان در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری» متعلق به آقایان مهدی بنی طالبی دهکردی، رضا علیدادی و مهدی شاه پیری در بخش مقالات اجلاس پذیرفته شده اند.
آقای افشارنیا افزود: در حاشیه برگزاری اجلاس، رئیس مرکز فناوری فضای مجازی سازمان از مدیر فناوری اطلاعات مرکز تجلیل کرد و همچنین از سوی مدیرکل پشتیبانی فنی صدا و تصویر از مدیر پشتیبانی فنی مرکز قدردانی شد.
شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه با شعار «گام دوم انقلاب، تحول فناوری رسانه» با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، معاونین و مدیران ارشد معاونت فنی سازمان و همچنین مراکز استان ها از ۲۰ تا ۲۲ آبان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

46

کد خبر 1321791

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری سازمان صدا و سیما سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران بارش برف باران ایالات متحده آمریکا مارک ویلموتس دونالد ترامپ استان کردستان عربستان شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که باغ‌های بادام، زردآلو و گردوی استان دچار سرمازدگی شد، گفت: ۶۴۰ هکتار از باغات بادام استان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد دچار خسارت سرمازدگی شد.

فرشید شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: سال جاری سرمازدگی ۳۸ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان در سطح دو هزار و ۳۹ هکتار به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرده است.

وی افزود: کمترین خسارت مربوط به شهرستان بروجن با ۵ درصد سرمازدگی به مزارع کلزا و بیشترین خسارت مربوط به شهرستان کوهرنگ با ۳۵ درصد سرمازدگی به مزارع گندم بوده است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه باغ‌های بادام، زردآلو و گردو استان دچار سرمازدگی شد، تصریح کرد: ۶۴۰ هکتار از باغ‌های بادام استان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد دچار خسارت سرمازدگی شدند که این باغ‌ها مربوط به شهرستان‌های اردل، بن، سامان، فارسان و شهرکرد است.

شبانی تاکید کرد: بیشترین سطح خسارت مربوط به باغ‌های بادام شهرستان سامان بوده است، اضافه کرد: تاکنون سرمازدگی ۲۸ میلیارد ۵۲۶ میلیون تومان به باغ‌های استان خسارت وارد کرده است که درصد خسارت وارد شده بر محصولات کمتر از سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته دو موج سرمازدگی رخ داد، اما در سال زراعی جاری یک موج سرمازدگی در اواخر اسفند اتفاق افتاد که درختان زودگل دچار خسارات شدند.

کد خبر 751321

دیگر خبرها

  • مردمی شدن روز شهرکرد موجب ماندگاری آن می‌شود
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مشاهده و ثبت پلنگ در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • فیلم| درخشش طارمی و خوشحالی اینزاگی از جذب او
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال