Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:49:33 GMT

گوشی‌های ۲۰۲۰ شیائومی از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۶۴۵

گوشی‌های ۲۰۲۰ شیائومی از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کنند

شیائومی به تازگی اعلام کرده است که تمام گوشی‌های بالای ۲۵۰ دلار این برند در سال آینده از شبکه ۵G پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، شیائومی به عنوان یکی از شرکت های چینی تولیدکننده موبایل که در سال های اخیر موفق شده است سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد و نظر و توجه مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کند، به تازگی اعلام کرده است که تمام گوشی های بالای ۲۵۰ دلار این شرکت که قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی و عرضه شوند، از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G پشتیبانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لی‌جون، مدیر ارشد اجرایی شرکت شیائومی، در یادداشتی خاطرنشان کرده است که این تولیدکننده قصد دارد حداقل ۱۰ مدل گوشی هوشمند خود را به قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G مجهز کند.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، وی همچنین در ادامه اظهاراتش عنوان کرده است که این برند چینی تصمیم گرفته است که تمامی گوشی‌های بالای ۲۵۵ دلار خود را به این قابلیت تجهیز کند و بدین ترتیب نظر و رضایت مشتریان و طرفداران این برند را به خود جلب کند.

سخنان وی بخشی از کنفرانس سالانه و جهانی موبایل در چین بود که یانگ جی، مدیر این شرکت، نیز در این خصوص گفت که ۷۰ میلیون کاربر ۵G در سال ۲۰۲۰ میلادی وجود خواهد داشت بنابراین لازم و ضروری است که شرکت های تولیدکننده موبایل به توسعه و تولید گوشی های مجهز به این فناوری بپردازند تا بدین ترتیب نیاز کاربران و مشتریان خود را برطرف کنند.

با توجه به آنکه در سال‌های اخیر محبوبیت و استقبال از شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G در جهان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، کشورهای مختلف با همکاری و عقد قرارداد با شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای معروف سعی دارند که به توسعه و برقراری زودهنگام زیرساخت‌های لازم برای این شبکه اینترنتی بپردازند.

اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی بود که اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه‌ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین‌المللی موبایلی (IMT) برای افق ۲۰۲۰ و فرای آن (IMT-۲۰۲۰) آغاز کرد.

در نتیجه رسماً یک مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر جهان هستیم که هر یک به دنبال برقراری و راه‌اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت ۵G در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی‌ها و برنامه‌های خود در این زمینه رونمایی می‌کنند.

کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه ۵G هستند و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

بسیاری از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای فعال در جهان نظیر نوکیا، اریکسون،  هواوی،  ال جی،  اسپرینت و غیره به شدت در حال رقابت برای راه‌اندازی نخستین شبکه اتصال به اینترنت نسل پنجم ۵G هستند. نسل پنجم شبکه تلفن همراه ۵G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید

حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به جامعه مرغداران نموده است، به‌گونه‌ای که عمده انبارهای مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

او با تاکید بر اینکه با همه ظرفیت‌مان متعهد به خرید مرغ هستیم، افزود: با شیب ۲۷ درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن مرغ رسیده است. البته خرید مرغ از اسفندماه آغاز گردیده بود و در ماه مبارک حدود ۱۷ هزارتن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

 مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیرکشتاری اتفاق افتاده چنانکه تا ۵۹ روزگی مرغ را نگه می‌دارند. پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور می‌باشد.

او در ادامه افزود: شرکت پشتیبانی امور دام کشور امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف کرده و با افتخار تکمیل، کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه درگردش مکفی و بیمه قیمت محصولات‌اش دارد و برای این منظور حتما باید کریدورهای صادراتی فعال شود.

 شیرزاد با بیان اینکه صادرکنندگان عدد وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم و نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام افزود: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک  تولیدنمایی هستیم.

شیرزاد گفت: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده