Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@17:45:13 GMT

بودجه بندی سال ۹۹ محله محور خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۵۷۸۶

بودجه بندی سال ۹۹ محله محور خواهد بود

امتداد :سال آینده بودجه ریزی مناطق مبتنی بر محله ها و بر اساس نیازها و پروژه های هر یک از محلات برنامه ریزی می شود.

به گزارش امتداد ، مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران به همراه مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در بازدید سرزده از منطقه یک و شرکت در کمیسیون خدمات شهری نواحی ۱۰ گانه این منطقه که به ریاست رضا عبدالملکی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک تشکیل شد در جمع شهرداران نواحی اظهار داشت: اهمیت کار یک شهر به اهمیت دادن به کار در مناطق و نواحی آن است و رونق و ساماندهی هر محله می تواند شهر را دگرگون و روح جدید به کالبد شهر بدمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی تصریح کرد: همه شهروندان در قدم اول با مشکلاتی در محله خود برخورد می کنند که مربوط به ناحیه است برای همین شهرداران نواحی باید از نظر ذهنی و عملی نگرش و رویکرد خود و دیگر عوامل ناحیه را تغییر دهند تا با دید خلاقانه و با هدف کسب رضایت شهروندان گام بردارند و با تغییرات کوچک بتوانند راه حل های مناسبی ارائه دهند.
وی افزود: برای بودجه ریزی سال ۹۹ شهرداران نواحی مسائل و نیازهای محله ها را شناسایی و به معاونت امور مناطق منعکس دهند تا هر محله بر اساس نیازهایشان بودجه در اختیار داشته باشد.
گفتنی است در این جلسه درخصوص رفع آبگرفتگی معابر،آماده باش منطقه برای بارش های زمستان، رفع مشکلات ساخت و سازهای غیر مجاز و نحوه برخورد با متخلفین و… بحث و تبادل نظر شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان