Web Analytics Made Easy - Statcounter

اروجعلی علیزاده روز شنبه در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده تیرشاب سراب در گفت و گو با ایرنا افزود: این زلزله در برخی راه ها موجب ترک برداشتن حدود ۵۰ کیلومتر از آسفالت راه ها در مقطع های مختلف و آسیب دیدن بخش هایی از ۷ دهنه پل شهرستان های سراب و بخش ترکمنچای میانه شده است.

وی با بیان اینکه میزان این خسارت ها به ستاد بحران استان گزارش شده است، اظهار داشت: کار بهسازی و آسفالت مجدد راه های آسیب شده و تعمیر پل ها از سوی عوامل راهداری استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: عوامل راهداری این اداره کل همچنین با حدود ۱۰۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین کار آواربرداری در روستاهای زلزله زده شهرستان های میانه و سراب را انجام می دهند.

علیزاده، یادآوری کرد: از روز شنبه هفته گذشته تاکنون ۴۵ دستگاه ماشین آلات در ۱۰ روستای سراب و ۶۰ دستگاه نیز در روستاهای میانه کار آواربرداری را انجام می دهند و پس از اتمام عملیات مناطق زلزله زده را به بنیاد مسکن به عنوان متولی بازسازی تحویل می دهند.   

وی با اشاره به اینکه بامداد جمعه ۱۷ آبان پس از وقوع زلزله در محور بستان آباد به میانه،  میانه به سرچم و سه راهی کوسالار به ترکمنچای دچار ریزش کوه زیاد بود، گفت: در برخی از محورها ریزش تا عرض یک متر از جاده نفوذ کرده بود و عوامل راهداری از شب تا صبح روز حادثه با انجام عملیات پاکسازی و ریزش برداری، محورها را بازگشایی کرده بودند.

 علیزاده، حجم عملیات پاکسازی محورها را ۷۵ کیلومتر اعلام کرد.

در سطح استان آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و شنی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان های آذربایجان غربی، گیلان، ‌ زنجان و اردبیل احساس شد.  

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی سراب میانه زلزله پروندهٔ خبری زلزله در آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی سراب میانه زلزله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی سراب میانه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: براثر زمین‌لرزه بعد از ظهر امروز، گچ‌ برخی خانه‌ها در روستاهای اطراف شهر تیتکانلو ریخت.

شفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به‌جز گچ‌ریزی تعدادی از ساختمان‌های روستایی، این زلزله هیچ خسارت مالی و جانی به‌دنبال نداشته است.

وی یادآوری کرد: ساعت ۳۷: ۱۵ امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوست. این زمین‌لرزه در شهرستان‌های شیروان، فاروج و بجنورد احساس شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • وقوع زلزله در این استان
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر