Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن سرچاهی کارگردان این نمایش عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت : نمایش «ترانه های قدیمی» نمایشنامه ای از محمد رحمانیان است که توسط گروه «تی آرت» شاهرود آماده اجرا شده است واز ۲۶ آبان ماه تا ۱۵ آذر ۹۸ ساعت ۱۸ در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود به روی صحنه می رود.

وی تاکید کرد : نمایش «ترانه های قدیمی» که در برخی از شهرها با نام دیگری نیز اجرا شده است با نمایشنامه ای دیگری از محمد رحمانیان که با نام «ترانه های قدیمی، پیکان جوانان» نوشته شده است متفاوت است و این تشابه اسمی باعث شد که اجرای نمایش ترانه های قدیمی  پس از مدتی  وقفه و با بازبینی دوباره مجوز اجرا دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : داستان این نمایش در سال ۱۳۹۰ و در مکان های خاطره انگیز شهر تهران مانند کافه نادری، ترمینال شرق، امامزاده صالح، برج میلاد و چند مکان دیگر اتفاق می افتد و با پیوندی بین موسیقی و نمایش سعی بر این دارد که مشکلات مردم ایران را  با فضایی نوستالژیک بیان کند.

سرچاهی با اشاره به ظرفیت هنرمندان شاهرود اضافه کرد : تعداد سالن های نمایش و امکانات در استان سمنان نسبت به بسیاری از استان ها مورد قبول است اما به استعدادها و پویایی این هنر در شهرستان شاهرود باید توجه شود، به نظر می آید که حمایت ها به طور عادلانه نسبت به ظرفیت ها و استعدادهای نمایشی تقسیم نمی شود  و این بی توجهی در هر شهری از استان باعث خواهد شد که تئاتر استان سمنان جایگاه خود را  در جشنواره هایی مانند فجر از دست بدهد.

وی افزود: سال ۱۳۶۸ گروه هنری تی آرت شاهرود و از سال ۱۳۸۵ آموزشگاه هنرهای نمایشی را با همان نام در شاهرود تاسیس کرده ام و نمایش ترانه های قدیمی تازه ترین اثر این گروه  قرار است در شهرهای دیگر استان سمنان و شهرهایی خارج از استان اجرا شود.

سرچاهی از کارگردانان قدیمی استان سمنان و  متولد ۱۳۴۷ در شاهرود است و در آثار نمایشی، سینمایی و تلویزیونی بسیاری از جمله سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد، سریال بشارت منجی و فیلم مسیح به  کارگردانی نادر طالب زاده به ایفای نقش پرداخته است و در حوزه نمایش افتخارات و جوایز زیادی را در طول سال های فعالیت خود برای هنرهای نمایشی استان سمنان به ارمغان آورده است.

در  این نمایش  وجیهه اشرفی، احسان امینیان، مسعود صنحتی، شیما قرائی، میترا قرائی، مجید عرب یار محمدی، سید علی بیطرف، زهره مرادزاده، حجت الله مشاور ابرکوه، بهزاد بهنام، بهاره تیموری و  ملیحه جلالی به ایفای نقش می پردازند.

برچسب‌ها مهتاب نصیرپور سمنان شاهرود تئاتر نمایشنامه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهتاب نصیرپور سمنان شاهرود تئاتر نمایشنامه مهتاب نصیرپور سمنان شاهرود تئاتر نمایشنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در این نشست درخصوص خدمات مخابراتی سطح شهر شاهرود و افزایش همکاری و تعاملات دو جانبه برای خدمات‌رسانی بهتر بحث و تبادل نظر شد.

مهندس مجید دارائی توسعه زیرساخت‌های مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست و عنوان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و سرویس‌ها و خدمات مبتنی بر آن، به هیچ عنوان بدون تأمین زیرساخت‌های مخابراتی امکان‌پذیر نبوده و این توسعه نیازمند همکاری بیش از پیش مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری‌هاست.

مدیر مخابرات استان سمنان هدف برگزاری این نشست را صدور مجوزهای لازم جهت انجام عملیات اجرایی برای پروژه نجما و توسعه زیرساخت فیبرنوری (FTTH)، با محوریت افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در شهر شاهرود عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تمامی تلاش مجموعه مخابرات سمنان در جهت ارائه سرویس‌های با کیفیت به مشتریان است و در این راستا تعاملات و هماهنگی‌های دو طرفه درخصوص توسعه فیبرنوری با شهرداری صورت خواهد گرفت.

در ادامه مهندس احمدی، شهردار شاهرود ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مخابرات استان، از تلاش‌های خالصانه مهندس دارائی و مدیریت و مجموعه مخابرات شهرستان شاهرود قدردانی کرد.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیر مالی مخابرات استان و مدیر مخابرات شهرستان شاهرود در محل شهرداری انجام شد، موضوع پروژه‌ی غیر هم‌سطح میدان ولایت شاهرود نیز عنوان و مورد بررسی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903122

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم