Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایگانی با تاکید بر اینکه خیال مردم از بابت آرامش بازار و تامین کالا راحت باشد، گفت: کمبود هیچ کالایی در کشور نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «سید یاسر رایگانی» شب گذشته (شنبه 25 آبان) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما  با تاکید بر اینکه خیال مردم از بابت آرامش بازار و تامین کالا راحت باشد، گفت: کمبود هیچ کالایی در کشور نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز نخست اجرای طرح مدیریت مصرف، به مدیران تعزیرات حکومتی سراسر کشور ابلاغیه‌های اعلام شد و با دستور وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، تمهیدات اولیه اندیشیده شد.

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه مقررات لازم اجرایی شد و گشت‌های کنترل و نظارت بر بازار را دو برابر کردیم، گفت: این طرح جدید که از روز شنبه آغاز شد تا یک ماه ادامه دارد و پس از آن هم رصد و کنترل و نتیجه گیری می‌کنیم و این طرح را تا پایان سال ۱۳۹۸ ادامه خواهیم داد.

 

رایگانی با تاکید دوباره نسبت به اینکه بازار آرام است و مشکل خاصی در کشور نداریم، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با همکاری مردم تجربه‌های خوبی در مبارزه با احتکار و گران فروشی دارد و اکنون هم با همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط می‌توانیم اوضاع را کنترل کنیم و طبق قانون، مانع احتکار و گران فروشی و سوءاستفاده برخی افراد می‌شویم.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس قوانین موجود بین ۱۰ تا ۷۰ درصد کالای احتکار شده را جریمه و به عرضه آن الزام می‌کنیم، گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر تولیدکننده‌ها نظارت خواهد کرد. همه واحد‌های تولیدکننده موظف هستند تولیدات خود را با هماهنگی این سازمان، عرضه کنند و این سازمان بر آن‌ها نظارت خواهد کرد.

 

رایگانی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعامل دارد، افزود: آن‌ها تخلفات تولیدکننده‌ها را به شعب این سازمان ارجاع می‌دهند و به آن رسیدگی می‌کنیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه بنکداران هم اتحادیه دارند، گفت: این اتحادیه هم با سازمان تعزیرات حکومتی تعامل نزدیکی دارد و گشت‌های نظارتی مشترکی را برگزار می‌کنیم. شعب تعزیرات حکومتی، تخلفات مربوط به اصلاح مصرف سوخت و پرونده‌های مربوط به سهمیه بندی بنزین را خارج از نوبت رسیدگی و حداکثر در مدت یک هفته حکم صادر می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه روزانه فقط در شهر تهران ۷۰۰ تا ۸۰۰ پیام شکایت به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود، اضافه کرد: این پیام‌ها دسته بندی و به شعب تخصصی ارجاع و بر اساس اولویت، رسیدگی می‌شود.

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه تعامل این سازمان با اتحادیه ها، روزانه است، گفت: گشت‌های نظارتی مشترک داریم. سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات، شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردم است و همه مردم از سراسر کشور می‌توانند با این سازمان در ارتباط باشند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان نماز جمعه اردبیل خطبه های نماز جمعه کالاهای اساسی سبد کالا کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد