Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه سران قوا با پشتوانه کارشناسی تصمیمی گرفته‌اند و طبعاً باید اجرا شود،‌ تصریح کردند: یقیناً برخی مردم از این تصمیم ناراحت هستند یا به ضرر آن‌هاست، امّا همه باید بدانند که تخریب، کار اشرار است؛ هیچ انسان عاقل و علاقه‌مند به کشورش به این کارها دست نمی‌زند. ناطقان: رهبر معظّم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در درس خارج فقه خود با اشاره به تصمیم دولت برای مدیریت مصرف سوخت، گفتند: در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسان نیز متفاوت است، اما گفته بودم اگر سران سه قوّه تصمیم بگیرند، حمایت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایشان با بیان اینکه سران قوا با پشتوانه کارشناسی تصمیمی گرفته‌اند و طبعاً باید اجرا شود،‌ تصریح کردند: یقیناً برخی مردم از این تصمیم ناراحت هستند یا  به ضرر آن‌هاست، امّا همه باید بدانند که تخریب، کار اشرار است؛ هیچ انسان عاقل و علاقه‌مند به کشورش به این کارها دست نمی‌زند.

رهبر انقلاب افزودند: مسئولان هرچه می‌توانند دقت کنند تا مشکلات این طرح برای مردم هرچه ممکن است کم شود. دیدم مسئولان گفتند مراقبت می‌کنند که افزایش قیمت بنزین به افزایش قیمت دیگر کالاها منجر نشود که این موضوع، کاملا لازم است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: مسئولان حفظ امنیت هم به وظایف خود عمل کنند. مردم هم که همیشه با هوشیاری و بصیرت اقدام کرده‌اند این بار هم از افرادی که تخریب می‌کنند فاصله بگیرند. منبع: فارس برچسب ها: رهبر معظم انقلاب اسلامی ، سران قوا ، تخریب گران ، مردم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب اسلامی سران قوا تخریب گران مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس

فاریولی توجه چندین باشگاه ممتاز اروپایی را به خود جلب کرده است. 

آژاکس به دنبال جذب فرانچسکو فاریولی، سرمربی کنونی نیس، به عنوان سرمربی آینده باشگاه است. 

طرفداری | به گزارش تلگراف هلند و با تایید اکیپ فرانسه، فاریولی گزینه مد نظر سران آژاکس است. او برای شروع کارش در نیس مورد تحسین زیادی قرار گرفت، هرچند که افت قابل توجهی از ابتدای سال جدید میلادی تجربه کرده است. اما نیس تحت هدایت او، همچنان در رتبه پنجم لیگ یک قرار دارد و در مسیر دستیابی به هدف خود برای کسب سهمیه اروپایی برای فصل آینده است. در حالی که فاریولی به عنوان گزینه‌ای ناشناخته از ترکیه وارد شد، اکنون دیگر این‌طور نیست. گزارش‌هایی در ایتالیا، فاریولی را به پست‌های سرمربیگری در آث میلان و ناپولی مرتبط کرده‌اند.

آژاکس نیز به این سرمربی آینده‌دار علاقه‌مند است. سرمربی موقت آژاکس در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد و این تیم لیگ هلندی در حال تهیه فهرستی از جانشینان احتمالی است. نام فاریولی به همراه اریک تن‌هاخ و گراهام پاتر در این لیست قرار دارد. اکيپ گزارش می‌دهد که یکی از اعضای سران آژاکس به تازگی به منطقه کوت دازور سفر کرده است؛ اگرچه اطرافیان فاریولی برگزاری هرگونه جلسه‌ای را تکذیب می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است