Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:21:14 GMT

تشدید نظارت بر بازار کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۶۳۶

تشدید نظارت بر بازار کهگیلویه

رئیس اداره صمت کهگیلویه با بیان اینکه بازرسی از بازار شهرستان از امروز تشدید خواهد شد، گفت: سامانه 124 رسیدگی به شکایات نیز فعال شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ احمد حکیم رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان از تشدید بازرسی با هدف کنترل قیمت‌ها پس از افزایش نرخ بنزین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد حکیم افزود: سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اقتصادی که پیش از این غیر فعال بود از امروز راه‌اندازی شده است.

حکیم از مردم خواست هر گونه افزایش خودسرانه قیمت و تخلفات صنفی، اقتصادی و صنعتی را با این سامانه در میان بگذارند.

او با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین نباید روی قیمت کالا تأثیر بگذارد، گفت: سوخت خودروهای حمل کالا اکثرا با گازوئیل است و وانت‌ها نیز افزایش محسوس قیمت برای حمل ندارند.

حکیم افزود: پنج گروه بازرسی با همکاری اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌ها از امروز نظارت بر بازار را تشدید خواهند کرد و با هر گونه تخلف صنفی و غیر صنفی برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: جلسه فوق‌العاده کمیسیون تنظیم بازار استان به ریاست استاندار تشکیل شد افزایش قیمت کالاها به بهانه اصلاح نرخ بنزین، تخلف است / انبارها وضعیت مطلوبی دارد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افزایش قیمت بنزین تنظیم بازار رئیس اداره صنعت معدن و تجارت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد