Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده فصل ششم سریال تلویزیونی «پایتخت» درباره ویژگی‌های قصه این فصل، ماجرای سفر به خارج از کشور یکی از کاراکترها و چالش‌های داستانی آن توضیحاتی ارائه کرد.

آرش عباسی نویسنده فصل ششم سریال «پایتخت» در گفتگو با مهر، با اشاره به نگارش فیلمنامه این سریال بیان کرد: تاکنون حدود ۶ قسمت از این سریال به نگارش درآمده است و باید گفت هر چه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر و وسواس ما در نوشتن بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شروع فیلمبرداری همزمان با نگارش اظهار کرد: قطعا باید قبل از شروع فیلمبرداری، هشت قسمت را تمام کنیم. با این حال من فعلا در حال بازنویسی هستم و از قسمت اول کار بازنویسی قسمت ها را انجام می‌دهم.

کاراکترهای «پایتخت» متحول شده‌اند

نویسنده «پایتخت» درباره شخصیت‌های این فصل از سریال توضیح داد: به جرات می‌توان گفت همه شخصیت‌ها دچار تحول شده‌اند و با آنچه در ذهن مخاطب است متفاوت هستند. به هر حال از زمانی که فصل اول «پایتخت» روی آنتن رفته حدود ۱۰ سال می‌گذرد و این شخصیت‌ها در طول زمان تغییر کرده‌اند.

این نویسنده با اشاره به ویژگی‌های فصل جدید «پایتخت» تصریح کرد: در این فصل با غافلگیری‌های زیادی روبرو هستیم‌. هر یک از کاراکترها دنیای جدیدی برای خود دارند و تغییرات ملموسی در کار، رفتار و سکنات آنها صورت گرفته است.

ریسک تغییرات زیاد سریال در فصل ششم

وی درباره اینکه چقدر این تغییرات، روایت قصه را با ریسک مواجه خواهد کرد، گفت: فکر می‌کنم این تغییرات، ریسک زیادی دارد و امیدوارم جواب بدهد. چون ما همه انرژی خود را برای کار گذاشته‌ایم.

عباسی در توضیح بیشتر قصه سریال و روند ماجراها بیان کرد: بخش اعظم سریال در شمال کشور می‌گذرد و طبیعتا تماشاگر انتظار دارد سفری هم با این کاراکترها به خارج داشته باشد.

اجبار سفر برای یکی از کاراکترها

این کارگردان تئاتر اضافه کرد: البته اینگونه نبود که به دلیل جذابیت سفر، چنین اتفاقی در قصه داشته باشیم، بلکه قصه ایجاب می‌کرد که حتما کاراکترها سفری به خارج از کشور داشته باشند و در واقع اجباری است که برای یکی از شخصیت‌ها رخ می‌دهد.

چالش بازگشت بهبود و نبود باباپنجعلی

وی درباره دیگر سختی‌های این فصل نیز گفت: بازگشت بهبود برای ما نویسنده‌ها بسیار سخت و چالشی بود، چون باید دلایل و روند این بازگشت را به طور منطقی برای مخاطب نمایش دهیم و یکی از بزرگترین چالش‌های ما همین روایت منطقی ماجرا بود. چالش سخت بعدی هم این بود که باید جای خالی علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی را پر می‌کردیم.

این فیلمنامه نویس در پایان درباره مهمترین ویژگی این فصل عنوان کرد: مهمترین ویژگی این فصل از «پایتخت» در غافلگیری‌هایی است که برای مخاطب دارد، فصل‌های تازه‌ای از اتفاقات برای کاراکترها باز می‌شود که داستان آنها گسترده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال پایتخت تلویزیون فیلمبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)