Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث پشتیبانی همه امکانات لازم را جهت موفقیت کلیه تیم های ملی انجام داده است. روشن است که کار فنی متفاوت از کار پشتیبانی و مدیریتی است و  نباید این دو مقوله را با یکدیگر مقایسه کرد. این درست که  نتیجه مقابل عراق مطلوب نبود، اما نا امیدی در فوتبال معنایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم عراق را می توانیم با برنامه ریزی و راه کارهای مناسب در تهران شکست دهیم.

وی گفت: زمان فاکتور بسیار مهم و قابل اهمیتی در حوزه ارزیابی عملکرد مربیان محسوب می شود. برای مثال سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از سپتامبر2018 هدایت این تیم را بر عهده داشته و ویلموتس از می 2019 به عنوان سرمربی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. باید زمان و فرصت کافی به کادر فنی داده شود. سرمربی عراق حدود 1 سال است که با این تیم کار می کند و شناخت کامل تری نسبت به بازیکنانش دارد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در پایان گفت: راه برای موفقیت باز است. بدون تردید برپایی اردو و برنامه ریزی منسجم  در دستور کاری فدراسیون فوتبال قرار دارد و از هیچ تلاشی برای تدارکات و پشتیبانی تیم ملی دریغ نکرده است. تاکید می کنم نباید به هیچ عنوان نا امید بود. ما می توانیم به جام جهانی 2022 صعود کنیم. معتقدم با صبر، آرامش و برنامه ریزی دقیق به هدفمان خواهیم رسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مرتضی محصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از برگزاری موفق دومین نمایشگاه «ماه دوم» که در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با استقبال خوب هنرمندان شاخص و شهروندان، روبرو شده بود، سومین نمایشگاه «ماه دوم» با کیوریتوری محمدعلی سعیدی زیر نظر مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در اردیبهشت ۱۴۰۳ با مشارکت هنرمندان مطرح و نمایش منتخبی از آثار ۳۰ هنرمند معاصر شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج‌شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به غیر از ایام تعطیل دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از : ناصر اویسی/ رضا بانگیز/ اردشیر بروجنی/ بهمن بروجنی/صادق بریرانی/ طاها بهبهانی/صادق تبریزی/ بهنام جلالی جعفری/ هادی جمالی/مهدی حسینی/ ابراهیم حقیقی/ مصطفی خزایی/کامبیز درمبخش/محمدعلی سعیدی/ هوشنگ سیحون/ پرویز شاپور/ منیژه صحی/ امیر شاهرخ فر یوسفی/ منصور قندریز/ عباس کیارستمی/ مارکو گریگوریان/ مرتضی گودرزی دیباج / حسین محجوبی / اردشیر محصص/ ایراندخت محصص/ بهمن محصص/ مرتضی ممیز/ بهداد نجفی اسدالهی/ احمد نصرالهی/ رضا هدایت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی