Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@09:19:21 GMT

بازی مرگبار پسر بچه‌ ۶ ساله با تفنگ شکاری پدرش

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۲۹۹

بازی مرگبار پسر بچه‌ ۶ ساله با تفنگ شکاری پدرش

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام عوامل بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه مبنی بر اصابت گلوله با سر پسر بچه 6 ساله سریعا ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران در محل و تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، پسر بچه در انبار منزل مسکونی در حال بازی کردن با تفنگ شکاری پدرش بوده که به دلیل فشردن ماشه تفنگ شکاری یک تیر شلیک و به سر او اصابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی جسد برای بررسی بیشتر و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه نگهداری سلاح گرم در منزل و در دسترس اطفال عواقب خطرناکی دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت کشندگی سلاح گرم به شهروندان توصیه می‌شود از نگهداری سلاح شکاری به صورت مسلح در منزل جدا خودداری کرده و آن را در جای مطمئن و دور از دسترس همگان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آستانه اشرفیه تفنگ شکاری پسر بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.
با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت